Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@05:21:07 GMT

جایزه لوکس گلزنان عراق به ایران: بفرمایید کمری 2020!

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۸۰۶۸

به گزارش ایلنا، در هفته چهارم و پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 و انتخابی جام ملت‌های آسیا 2023 تیم ملی فوتبال عراق در گروه C امشب در خاک اردن از تیم ملی فوتبال ایران میزبانی کرد و با نتیجه دو بر یک به برتری دست پیدا کرد. تیم ملی فوتبال عراق در این مسابقه توسط مهند علی و علاعباس عبدالنبی به گل دست پیدا کرد تا برای کسب دهمین امتیاز در پایان دور رفت آماده شود به صدر جدول رده بندی گروه صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان سرچکو کاتانچ با این برتری و وقفه طولانی مدت در رقابت‌ها تا فروردین ماه سال آینده خود را به عنوان شانس اول صعود از دور گروهی می‌دانند و در شرایطی که کشورشان با اعتصاب‌های گسترده رو به رو است به بهانه خوبی رسیدند تا زمانی را برای شادی سپری کنند.

در حالیکه روز گذشته هنوز برنده بازی بزرگ در گروه C مشخص نبود تا تیم ملی فوتبال عراق برای سومین بار در مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی بتواند ایران را شکست بدهد، شنیده می‌شد جوایز گوناگونی از جمله ساختمان 90 هزاردلاری در اختیار گلزنان عراق به تیم تحت هدایت مارک ویلموتس تعلق خواهد گرفت، حال یک جایزه جذاب برای مهند علی و علاعباس در دسترس است.

طبق اعلام رسانه‌های عراقی، مدیر کمپانی خودروسازی تویوتا در عراق دو اتومبیل کمری 2020 را به دلیل گلزنی در دیدار برابر ایران به مهند علی و علاعباس اختصاص داده است و این دو خودرو به زودی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. جالب است بدانید قیمت پایه خودرویی که کمپانی تویوتا در ماه سپتامبر 2019 معرفی کرده است 31995 دلار ارزش دارد و یکی از خودروهای لوکس این کارخانه به شمار می‌رود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال عراق مهند علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با اشاره به کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر، گفت: در این راستا یک نفر متهم دستگیر شد.

به گزارش مشرق، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از کشف ۱۷ قبضه اسلحه کلت کمری در شهرستان پیرانشهر خبر داد.

عتباتی، گفت: درپی هماهنگی‌های اطلاعاتی و فنی به‌عمل آمده دادستانی پیرانشهر با پلیس اطلاعات، تعداد ۱۷ قبضه اسلحه کلت کمری به همراه مقداری فشنگ از داخل یک خودرو کشف شد.

وی اظهار کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفت و خودروی وی هم توقیف شد.

منبع: میزان

دیگر خبرها

  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر
  • گزینه اول آقای گلی آسیا از فوتسال ایران
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • رسمی؛ نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید