Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@23:16:09 GMT

تشکر جهاد اسلامی فلسطین از محور مقاومت و ایران

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۸۱۰۷

سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر آمادگی خود برای مقابله با هرگونه تجاوزات نظامی رژیم صهیونیستی در آینده تأکید کرد.

اخبار سیاسی- سریا القدس شامگاه پنجشنبه (۲۳ آبان) طی بیانیه‌ای گفت که رزمندگان این جنبش همواره در حال ارزیابی اوضاع غزه، کرانه باختری و قدس اشغالی هستند.

سخنگوی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی با نام سازمانی «ابوحمزه» با قرائت این بیانیه گفت که » دستان رزمندگان ما در همه یگان‌های نظامی همچنان بر روی ماشه است و بر اساس طرح نظامی کاملی گام برمی‌دارند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه رزمندگان مقاومت گوش به فرمان رهبران و فرماندهان خود هستند، از به خدمت گرفتن موشک جدیدی به نام «براق ۱۲۰» در سرایا القدس خبر داد و گفت که این دستاورد نظامی، نتیجه تلاش و صنعت جهادی صد درصد فلسطینی است.

تشکر از محور مقاومت و ایران

سرایا القدس در این بیانیه از ایران به دلیل حمایت‌هایش از آرمان و مقاومت فلسطین تشکر کرد و گفت: «ما بار دیگر از محور مقاومت که در رأس آن ایران قرار دارد، به دلیل هرگونه کمک‌هایی که از مقاومت فلسطین داشته، تقدیر و تشکر می‌کنیم».

جهاد اسلامی تأکید کرد که اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن «بهاء ابوالعطاء» معروف به «ابوسلیم»، تنها منجر به تضعیف این گروه مقاومت نخواهد شد بلکه باعث تقویت عزم و اراده آن خواهد شد.

جنبش جهاد اسلامی دو روز پیش در واکنش به ترور این شهید فلسطینی، شهرک‌های صهیونیست‌نشین را هدف حملات راکتی و موشکی قرار داد و رژیم صهیونیستی بعد از دو روز مجبور شد به شرایط این جنبش برای حصول آتش‌بس تن دهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی ایران رژیم صهیونیستی صنعت غزه فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۸۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده‌ صادق» روح تازه‌ای به رزمندگان مقاومت دمید

همسر شهید مهدی منتظر قائم با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» روحی تازه در جان رزمندگان جبهه اسلام و مقاومت دمید، گفت: دوران تهدید و تجاوز نظامی علیه ملت‌ها به پایان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی؛ صدیقه مدرسی، امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم سالگرد شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس اظهار کرد: شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس در اردیبهشت سال ۵۹ نشان الطاف و امدادهای غیبی نسبت به انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: این اتفاق افشاگر راهبردها و سناریوهای دشمن و استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران بود.

همسر شهید مهدی منتظر قائم (تنها شهید حادثه طبس) با تبیین جنایت‌های استکبار گفت: دوران تهدید و تجاوز نظامی علیه ملت‌ها به پایان رسیده است و ملت ایران بینی هر متجاوزی را به خاک خواهد مالید.

وی با اشاره به عملیات «وعده صادق» در پاسخ به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه بیان کرد: این عملیات نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آرامش را نصیب ملت ایران کرد و از طرف دیگر وحشت و خفت را سهم رژیم صهیونیستی کرد.

مدرسی گفت: خداوند را برای نعمت عملیات وعده صادق شکر می‌گوئیم و خرسندیم که خون شهیدان ما به ثمر رسید.

همسر شهید مهدی منتظر قائم تأکید کرد: عملیات‌هایی چون عملیات «طوفان‌الاقصی» و عملیات «وعده صادق» روحی تازه در جان رزمندگان جبهه اسلام و مقاومت دمید و باور شکست‌ناپذیری اسرائیل را از بین برد.

کد خبر 747576

دیگر خبرها

  • جزئیات دیدار یحیی السنوار با رهبران حماس روی زمین
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • «وعده‌ صادق» روح تازه‌ای به رزمندگان مقاومت دمید
  •  دیدار یحیی السنوار با رهبران جنبش + جزئیات | حماس: ۳۰ افسر اسرائیلی را در اختیار داریم
  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • «وعده صادق» اجرای کریدور آمریکایی-صهیونیستی را متوقف کرد
  • انتقال دفاتر جنبش حماس از قطر به طور رسمی تکذیب شد