Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@19:08:37 GMT

تویوتا کمری ۲۰۲۰، هدیه گلزنان عراق مقابل ایران

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۸۲۰۳

تویوتا کمری ۲۰۲۰، هدیه گلزنان عراق مقابل ایران

نمایندگی شرکت تویوتا در عراق به هر کدام از گلزنان تیم ملی فوتبال این کشور مقابل ایران یعنی مهند علی و علا عباس، یک تویوتا کمری ۲۰۲۰ هدیه می‌دهد.

این در حالی است که یکی از تاجران عراقی پیش از برگزاری دیدار تیم ملی کشورش مقابل ایران، وعده داده بود که به هر بازیکنی که دروازه ایران را باز کند، یک واحد آپارتمان در بغداد اهدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی ایران امروز (پنجشنبه) در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین، با نتیجه ۲ بر یک از تیم ملی عراق شکست خورد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق خودروسازی تویوتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است

سجاد گنج‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزبانی همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور اظهار کرد: از روز اول مسابقات در همدان حضور دارم و ۱۲ روز تا پایان مسابقات قهرمانی کشور نیز میهمان همدانی‌ها خواهم بود.

وی افزود: کیفیت برگزاری مسابقات اعم از سالن برگزاری، اسکان و تغذیه واقعاً بسیار بالا است.

ملی‌پوش تیم کاراته کشور با بیان اینکه به ندرت در کشورمان مسابقات کاراته با این کیفیت برگزار می‌شود، گفت: معمولاً در مسابقات کاراته جمعیت زیادی دور تاتامی جمع می‌شوند که آرامش را از داور و تمرکز کاراته‌کاها را به هم می‌ریزند.

گنج‌زاده خاطرنشان کرد: اما در همدان ما اصلاً شاهد بی‌نظمی نبودیم جا دارد از مدیرکل ورزش و جوانان و ریاست هیئت کاراته استان همدان به خاطر چنین میزبانی با کیفیتی تشکر کنم.

وی با بیان اینکه لیاقت کاراته کشور ما بسیار بیشتر از این است، بیان کرد: کاراته در دنیا طرفداران بسیاری دارد و امیدواریم این رشته ورزشی به المپیک بازگردد.

دارنده طلا المپیک ۲۰۲۰ توکیو عنوان کرد: در المپیک توکیو ۲۰۲۰ تصور نمی‌کردم بتوانم اولین مدال تاریخ کاراته ایران را کسب کنم اما همیشه در هر تورنمنتی به دنبال ارائه بهترین کیفیت هستیم.

گنج‌زاده با بیان اینکه در المپیک توکیو ۲۰۲۰ بدون باخت به عنوان نفر راهی فینال شدم، گفت: خوشحالم که با این مدال پرچم پرافتخار کشورم را برافراشته و دل مردم را شاد کردم.

وی افزود: امیدوارم با حمایت مقام عالی وزارت و کمیته ملی المپیک از فدراسیون کاراته شاهد روزهای بسیار بهتری برای ورزش زیبای کاراته باشیم.

کد خبر 6081366

دیگر خبرها

  • معرفی دفاع راست ایده‌آل: یاشوا کیمیش
  • (عکس) تویوتا کمری محبوب ایرانیان ارزان‌تر از چینی‌های بازار ایران!
  • ۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • فیلم | ماجرای هدیه صدام به همسر وزیر ایران چه بود؟
  • حسن رنگرز: مردم ایران این هدیه ناقابل را از کشتی فرنگی بپذیرند
  • تویوتای تازه‌نفس گران به بازار خودروی ایران می‌آید/ عکس
  • تویوتا تازه‌نفس گران به بازار خودروی ایران می‌آید/ عکس