Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام فرزاد نسری عصر پنجشنبه در نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بم در مجموعه گردشگری ده بالا بخش دهبکری ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبراکرم(ص) و رییس مذهب جعفری امام صادق(ع) افزود: موسسه خیریه نیک فرزاد سبا که مخفف آن نفس است در کرمان کار خود را در حیطه مدرسه سازی و با شروع عملیات ساخت مدرسه اوتیسم ویژه بیماران اوتیسمی آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام سدری گفت:در بحث ورزش براساس اساسنامه حرکت نمی کنیم و تاکنون چندین مسابقه از جمله کیک بوکسینگ و تکواندو که به میزبانی بم برگزار شده بود در بحث مسایل مالی ان موسسه نفس همکاری داشته است.

حجت الاسلام سدری هدف موسسه خیریه نفس را  اثر پروانه ای آن دانست و توضیح داد: باید در امور خیر آشوب به پا کرد تا مردم خود مشارکت کرده و کار را به دست بگیرند کرد زیرا تاکید دین مقدس اسلام بر مثبت نگری است.
مدیر موسسه خیریه نفس درخصوص انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی بم ادامه داد: باید زندگی را وقف کرد تا سراسر خیر وارد زندگی مان شود.
وی خاطرنشان کرد: در بحث آسیب های اجتماعی مشکل ما ندانستن و ناآگاهی مردم است، باید علت و معلول ها را بدانیم زیرا متاسفانه ما در معلول ها گیر کرده ایم بطور مثال ما هنوز پارک برای معلولین احداث می کنیم اما باید پیشگیری کرده و کاری کنیم دیگر معلول نداشته باشیم.

حجت الاسلام سدری  بیان کرد: کشورهای توسعه یافته باید ۱۰ مهارت را در  زندگی رعایت کنند در صورتی این مهارت ها جزو اساسی ترین واجبات دین مقدس اسلام هستند یکی از این مهارت ها خودآگاهی یعنی شناختن خود فرد و مهارت نقد و حضور در اجتماع است که نبود این مهارت ها خود باعث آسیب اجتماعی خواهد شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بم هم در این نشست گفت: اگر اعتبارات دولتی مدیریت شود باز هم جوابگوی نیازهای بهداشتی مردم نیستیم زیرا نیازها هر روز رو به افزایش است و ما عقب ماندگی های تاریخی داریم که فرصت جبران آنها نیست و ناگزیریم از مشارکت های اجتماعی استفاده کنیم.
 عباس عباس زاده افزود: کار خیر به زمینه های مختلف و نیت خیر بستگی دارد و خدمات بهداشتی نقش تعیین کننده در سلامت بهداشتی دارد مثلا در حوزه بهداشت محیط آماری وجود دارد و خانوارهایی در سطح دانشگاه علوم پزشکی بم شناسایی شده اند که نیاز به بهسازی و احداث سرویس بهداشتی دارند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم کرمان ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا کرمان ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۸۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه الف توسط چهار مجله پژوهشی دانشگاه کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، حامد قادرمرزی عصر یکشنبه در جلسه گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ و اعلام برنامه‌های دانشگاه در سال جدید در تالار مولوی دانشگاه کردستان اظهار کرد: وزارتخانه بر برنامه راهبردی سازمانی و تبیین بهره‌وری تاکید داشته و نیز همکاران و رؤسای دانشکده‌ها و مدیران دانشگاه با ارائه پیشنهادات و راهکارها و سپس اصلاح و ویرایش این برنامه‌ها موجب خواهند شد که مصوبه‌های آتی بر اساس برنامه راهبردی طراحی شود.

وی تصریح کرد: بودجه دانشگاه در سال ۱۴۰۲، در حدود ۳۵/۶۱ درصد افزایش داشته و به ۴۲۳ میلیارد تومان ارتقا پیدا کرد و درنهایت به ۴۳۶ میلیارد رسید و درآمد اختصاصی نیز به ۵۴ میلیارد تومان افزایش یافت.

رئیس دانشگاه کردستان افزود: دانشگاه کردستان در بحث بودجه جزو هفت دانشگاه نخست کشور بوده و به ۵۸۸/۷ میلیارد تومان در بحث هزینه‌ای رسیده‌ایم و پیش‌بینی می‌شود با احتساب تملک دارایی و درآمد اختصاصی این رقم افزایش نیز خواهد داشت.

قادرزاده اضافه کرد: در حوزه آموزشی تلاش‌های بسیاری صورت گرفته و رشته‌های کارشناسی از جمله فلسفه و مهندسی انرژی و صنایع دانشکده قروه و فرش در دانشکده بیجار و همچنین کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث، حقوق بین‌الملل و رفتارحرکتی گرایش رشد حرکتی تأسیس شده و در دکتری زبان و ادبیات انگلیسی، اقتصاد کشاورزی، علوم مهندسی باغبانی گرایش اصلاح و بیوتکنولوژی، علوم اقتصادی گرایش توسعه اقتصادی تأسیس شدند.

وی تصریح کرد: بنا به ضرورتی که وجود دارد و باتوجه به رسالت دانشگاه، آموزش باید به درستی انجام شود و یکی از مهمترین نکات در بحث آموزش حضور در کلاس بوده که خوشبختانه حضور و غیاب‌ها به صورت الکترونیکی ثبت شده و از اساتید تشکر ویژه را داریم.

قادرزاده عنوان کرد: گرنت‌های آموزشی در حدود ۲ برابر و نیم افزایش یافته و همچنین در بخش اجتماعی و فرهنگی، انجمن‌های علمی در ۱۴۰۲، حدود ۷۲ انجمن علمی و نشریات علمی نیز به ۵۰ عدد رسیده و نشریات چاپ شده نیز ۳۵ عدد افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه کردستان خاطر نشان کرد: براساس ارزیابی‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۴۰۲، در حوزه پژوهشی ۴ مجله دانشگاه رتبه الف دریافت کرده و در حوزه پژوهشگران پسادکترا نیز، ۲۴ نفر جذب داشته ایم.

کد خبر 6078234

دیگر خبرها

  • ذخیره سازی مناسب داروهای ضروری در کردستان
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • آذربایجان‌غربی در جمع ۱۰ استان برتر اجرای طرح پایش ملی سلامت قرار گرفت
  • یک‌هزار کیلوگرم فرآورده‌های گوشتی غیرقابل مصرف در قم کشف شد
  • بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پی عملیات وعده صادق
  • کسب رتبه الف توسط چهار مجله پژوهشی دانشگاه کردستان
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد مهر و موم شد
  • حمایت جمعی از کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان از عملیات مقتدرانه ایران
  • کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان