Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@12:29:25 GMT

یک موسسه نیکوکاری در کاشان راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۸۲۳۰

یک موسسه نیکوکاری در کاشان راه‌اندازی شد

مدیرعامل موسسه نیکوکاری کاشانه مهر پنجشنبه‌شب در این آیین گفت: برای ساخت این بخش از طرح نزدیک به ۷۰ میلیارد ریال از سوی نیکوکاران این شهرستان اهدا شده است.

جواد نخی افزود: این موسسه نیکوکاری در مجموع با زیربنای ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع در هفت طبقه ساخته خواهد شد.

وی یادآور شد: موسسه نیکوکاری کاشانه مهر سال ۱۳۸۷ با همکاری جمعی از نیکوکاران فعالیت خود را آغاز و تا کنون  ۲۵۵ نفر توانیاب شامل ۱۱۶ دختر  و ۱۳۹ پسر را شناسایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل موسسه نیکوکاری کاشانه مهر اضافه کرد: نزدیک به ۸۰ نفر توانیاب از خدمات بهره برده و از موسسه خارج شده‌اند و سایرین همچنان از خدمات استفاده می‌کنند.

وی تشریح کرد: شناسایی و جذب معولان جسمی حرکتی برای ارتقای سطح توانایی آنها، تقویت حس اعتماد به نفس در بین معلولان و ارتقای انگیزه فعالیت، ایجاد خودکفایی اقتصادی برای معلولان و تامین معیشت شرافت‌مندانه با حفظ کرامت آنها از جمله هدف‌های راه‌اندازی این موسسه نیکوکاری بود.

یک‌هزار و ۵۴ توانخواه جسمی حرکتی، یک‌هزار و ۱۸۲ نفر توانخواه ذهنی، ۶۳۰ نفر ناشنوا، ۶۰۰ نفر نابینا و کم‌بینا، ۷۳۹ نفر بیماران اعصاب و روان مزمن، ۲۰۰ نفر سالمند توانخواه و ۱۲۴ نفر توانخواه ضایعه نخاعی از خدمات بهزیستی در شهرستان کاشان بهره می‌برند.

در مجموع افزون بر ۱۱ هزار نفر از شهرستان ۳۶۵ هزار نفری کاشان از خدمت سازمان بهزیستی بهره‌مند هستند که نزدیک به پنچ هزار نفر آنها را معلولان تشکیل می‌دهند.

برچسب‌ها علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزیر بهداشت کاشان موسسات نیکوکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کاشان موسسات نیکوکاری کاشان موسسات نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از اتصال ۱۱ روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد. 

بهی گفت: از ابتدای فروردین تاکنون با راه اندازی ۹ سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات ۱۱ روستای استان از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

به گفته وی از این تعداد، ۵ سایت جدید در روستا‌های نیک، رودسیاهو و نوده علیا شهرستان سربیشه، فهالنج شهرستان طبس و اشک شهرستان درمیان احداث و راه اندازی شده اند که این روستا‌ها را از پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند کرده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: همچنین با ارتقاء تکنولوژی ۴ سایت دیگر تلفن همراه، روستا‌های حصارسنگی و مزداب شهرستان بیرجند، چاهدراز شهرستان نهبندان و حسین آباد و شاج شهرستان زیرکوه، از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

بهی گفت: با راه اندازی این سایت‌ها که با اعتباری بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و توسط اپراتور‌های همراه اول و ایرانسل اجرایی شده اند، خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه در دسترس بیش از هزار و ۲۰۰ خانوار روستایی استان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • راه اندازی کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • راه‌ اندازی پایگاه ملی عطارشناسی در مشهد
  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی بخش VIP در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان با حمایت بنیاد برکت
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان
  • راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • تفاهم نامه راه‌اندازی سامانه ویژه ناشنوایان گلستان امضا شد
  • راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی کاشان در چه مراحلی است؟