Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: باید روی تمرینات مان بیشتر تمرکز کنیم و اشتباهات را برطرف کنیم تا دیگر شاهد نوسان نباشیم.

فرزاد کوهیان پس از پیروزی تیمش برابر ذوب آهن در لیگ برتر بسکتبال کشور، اظهارکرد: به نظرم تیم ذوب آهن خیلی خوب بازی کرد، البته بازیکنان ما نیز انصاف خیلی زحمت کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ریتم بازی در دقایقی از مسابقه بهم خورد و باعث شد در این دیدار کمی نوسان داشته باشیم. باید  روی تمرینات مان بیشتر تمرکز کنیم و اشتباهات را برطرف کنیم تا دیگر شاهد نوسان نباشیم.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام درباره فشردگی مسابقات نیز گفت: تعداد بازی های که باید در نیم فصل اول و دوم برگزار شود، نسبت به گذشته بیشتر شده است و فدراسیون هم چاره ای نداشته است ولی اگر سال آینده نیز قرار است این تعداد تیم را داشته باشیم، فدراسیون باید خلاءهایی ایجاد تا تیم ها زمانی را برای ریکاوری داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان لیگ برتر بسکتبال بسكتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | سیکسرز همان آش و کاسه را مقابل هیت قرار داد

فیلادلفیا سونی سیکسرز به پلی آف رسید و شیکاگو بولز و میامی هیت باید برای کسب آخرین سهمیه پلی آف یک بازی انجام دهند.

طرفداری | بامداد پنجشنبه به وقت تهران، دو بازی در جریان تورنمنت پلی این میان تیم های کنفرانس شرق برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و اتفاقاتی که طی این دو بازی رخ داد.

فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۰۵-۱۰۴ میامی هیت 

جوئل امبید نشان داد چرا تا زمانی که او صحیح و سالم در ترکیب فیلی حضور دارد، آنها از مدعیان جدی کنفرانس شرق هستند. با درخشش ام وی پی و هم تیمی هایش، سیکسرز مقابل قهرمان سال گذشته کنفرانس شرق پیروز شد و تحت عنوان تیم سید هفتم به پلی آف رسید. میامی هیت در این بازی با مصدومیت ستاره اش جیمی باتلر مواجه شد و اگر این مصدومیت جدی باشد ، بعید است که پلی آف ران شاگردان اسپولسترا مانند سال قبل طولانی باشد. سیکسرز برای کسب این پیروزی، در نیمه دوم اختلاف ۱۴ امتیازی را جبران کرد، آن هم با نقش ویژه ای که هم تیمی هایش ایفا کردند. هیت دقیقا مسیر مشابه سال گذشته را پیش روی خودش می بیند. میامی باز هم باید برای کسب آخرین سهمیه پلی آف کنفرانس شرق (سید هشتم) به مصاف شیکاگو بولز برود. فیلادلفیا سونی سیکسرز حریف نیویورک نیکس شد.

جوئل امبید در حالی که به نظر می رسید قرار است یک شب بد داشته باشد، در نهایت کارش را با آمار ۲۳ امتیاز، ۵ اسیست ۱۵ ریباند تمام کرد. (۱۱ امتیاز در کوارتر چهارم). اگر از شما بپرسند دو بازیکن بزرگ زمین روی کاغذ چه کسانی بودند، باید از امبید و باتلر نام ببرید اما این را هم بدانید فیلدگل میانگین این دو نفر تنها ۳۱٪ بود! تعداد فیلدگل های موفق امبید در پست سیزن (شامل پلی این و پلی آف) ۴۱۳ است و تعداد پرتاب آزاد هایش ۴۱۴. بادی هیلد پس از بیش از ۶۰۰ بازی سرانجام به پلی آف رسید. نیکولاس باتوم بهترین بازی ممکن را برای درخشش به عنوان بازیکن فیلی انتخاب کرد و با ۲۰ امتیاز (۶ از ۱۰ سه امتیازی) بهترین عملکرد خودش از زمان پیوستن به فیلادلفیا را به نمایش گذاشت.

شیکاگو بولز ۱۳۱-۱۱۶ آتلانتا هاوکس 

انتظار یک بازی نزدیک داشتیم اما با عملکرد عالی بولز در کوارتر اول اصلا کار به آنجا نرسید. کوبی وایت بهترین بازی زندگی خودش را برای بولز زمانی که آنها نیاز داشتند انجام داد و ۴۲ امتیاز گرفت. دژانته موری ۳۲ امتیاز به دست آورد و تری یانگ با وجود ثبت ۱۰ اسیست همیشگی، پلاس ماینس فاجعه ۲۷- با شش ترن اور ثبت کرد. بولز حالا قرار است برای دومین فصل متوالی بر سر سید شماره هشت کنفرانس شرق با میامی هیت مبارزه کند و این بار امیدوار است پیروز از زمین میامی خارج شود. نگران کننده ترین صحنه بازی احتمالا مصدومیت الکس کاروسویی بود که بولز را به شدت نگران می کند. کاملا این احتمال وجود دارد که دژانته موری و تری یانگ آخرین بازی خودشان به عنوان هم تیمی را انجام داده باشند چون فصل هاوکس واقعا ناامید کننده بود. برنده جدال بولز و هیت در دور اول پلی آف به مصاف بهترین تیم کنفرانس شرق و فصل عادی یعنی بوستون سلتیکس می رود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | سیکسرز همان آش و کاسه را مقابل هیت قرار داد
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟
  • علی آرزومندی: مهرام چالش سختی در نیمه نهایی لیگ بسکتبال دارد
  • لشگرکشی غول‌های NBA به پاریس
  • معزی‌فر: سرمربی تیم ملی بسکتبال را کمیته فنی انتخاب می‌کند/ تمام جوانب عملکرد دمیر بررسی می‌شود
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • اکبرپور: پرسپولیس نقشی در اشتباهات داوری علیه استقلال ندارد
  • بسکتبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد