Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بی بی سی، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در سخنانی گفت: درخواست ترامپ از اوکراین تضعیف امنیت ملی آمریکا و نقض سوگندنامه رئیس جمهوری است.

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و از رهبران حزب دموکرات افزود که در جلسه دیروز (چهارشنبه) تحقیقات استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، شواهدی از رشوه دادن ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پلوسی همچنین گفت: شهادت شهود تایید کرده که ترامپ تهدید کرده است کمک نظامی به اوکراین را تا زمانی که درباره جو بایدن رقیب سیاسی اش تحقیقات انجام نشود، متوقف خواهد کرد.

گفتنی است که اولین جلسه تحقیقات استیضاح ترامپ پس از آن برگزار شد که یک سوت زن (افشاگر ناشناس) در تاریخ ۲۵ جولای از تماس تلفنی دونالد ترامپ و ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین خبر داد. در این مکالمه، ترامپ از همتای اوکراینی خود خواسته بود در مورد بایدن تحقیقاتی را انجام دهد.
 

کد خبر 4772586

منبع: مهر

کلیدواژه: نانسی پلوسی دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق سوریه فلسطین ایران دونالد ترامپ ترکیه روسیه لبنان بولیوی اتحادیه اروپا فرانسه عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد

به گزارش ایسنا، بایدن در بیانیه‌ای در این باره گفت: من وضعیت اضطراری درباره فدراسیون روسیه و قوانین اضطراری مربوطه در رابطه با مقررات لنگرگیری و جا به جایی شناورهای مرتبط با روسیه در بنادر آمریکا را به مدت یک سال تمدید می‌کنم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جو بایدن: رهبران اروپایی ترامپ را به موسولینی تشبیه می‌کنند جو بایدن خطاب به ترامپ: بزرگ شو و توئیت کردن را تمام کن

دیگر خبرها

  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • بایدن: اسرائیل و اوکراین برای دفاع از خودشان به ما وابسته‌اند
  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن : ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • درخواست ترامپ برای اجتناب از پیگرد قضایی بررسی می‌شود
  • درخواست کمیسیون اروپا از کنگره آمریکا برای حمایت از اوکراین