Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@04:23:08 GMT

قدردانی جهاد اسلامی فلسطین از ایران

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۸۳۹۵

قدردانی جهاد اسلامی فلسطین از ایران

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم به نقل از رسانه‌های فلسطینی، ابوحمزه سخنگوی گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد از محور مقاومت و در راس آن جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمایت‌های مختلف از مقاومت فلسطین تشکر می‌کنم.

از سوی دیگر، ابوحمزه سخنگوی گردان‌های قدس از موشک جدیدی رونمایی کرد که گروه‌های مقاومت آن را برای اولین بار مورد استفاده قرار داده‌اند که نام این موشک، براق ۱۲۰ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ابوحمزه خاطر نشان کرد این موشک کاملا یک موشک ساخت فلسطین است.

وی افزود گردان‌های قدس در صف نخست نبرد «صیحة الفجر» (خروش سحر) برای دادن پاسخ به ترور فرمانده مجاهد، بهاء ابوالعطا و تلاش برای ترور اکرم العجوری عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی بود که گروه‌های مقاومت هم در کنار ما بودند که این پاسخ بدون هرگونه تردید و تعلل از همان لحظات نخست تجاوز دشمن صورت گرفت.

ابوحمزه با تشکر از گروه‌های دیگر مقاومت که ذلت و سیاست ترور‌ها و تعدی دشمن را رد کردند و در این نبرد قهرمانانه در کنار گردان‌های قدس قرار گرفتند، گفت: در برابر تجلی وحدت میدانی با ملت خود برای باقی ماندن در یک قلب واحد در رویارویی با صهیونیست‌ها عهد و پیمان می‌بندیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: رسول دانیال زاده قیمت بنزین حسن حیدری آنفولانزا غزه بولیوی اعتراضات کویت فردو خانه پدری آلودگی هوا جنبش جهاد اسلامی فلسطین گردان های قدس ابوحمزه رسول دانیال زاده قیمت بنزین حسن حیدری آنفولانزا غزه بولیوی اعتراضات کویت فردو خانه پدری آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوران عربده‌کشی اسرائیل به پایان رسیده است

به گزارش جام جم آنلاین، در بیانیه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) آمده است: «ما همچنان پیگیر تحولات پاسخ مشروع و شایسته و بایسته جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی در نتیجه جنایت هدف قرار دادن ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و ترور تعدادی از فرمادهان سپاه پاسداران هستیم.»

در ادامه بیانیه آمده است: «در حالی که از اقدامات جمهوری اسلامی قدردانی می کنیم و در عین حال از موضع مغرضانه غرب برای حفاظت از موجودیت رژیم غاصب و همچنین سکوت در قبال نسل کشی مردم فلسطین و آزار و اذیت مردم ما در قدس اشغالی و کرانه باختری و شکنجه اسرا ابراز تاسف می کنیم.»

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ادامه داد: « پاسخ جمهوری اسلامی ایران به رژیم اسرائیل موید این نکته است دوران عربده کشی رژیم صهیونیستی که در آن می‌توانست بدون پاسخگویی و مجازات هر طور که می‌خواست عمل کند، پایان یافته است.»

دیگر خبرها

  • قدردانی اردن از تلاش ایران برای توقف جنگ علیه غزه
  • موشک‌های مقاومت الجلیل علیا را در خاموشی فرو برد
  • قدردانی احزاب ملی لبنان و فلسطین از عملیات «وعده صادق»
  • پایان صبر استراتژیک ایران!
  • دوران عربده‌کشی اسرائیل به پایان رسیده است
  • ببینید | عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران
  • عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران+فیلم
  • عضو جهاد اسلامی: حمله ایران سیاست اسرائیل را برهم زد
  • تاکید بر اهمیت نقش مقاومت مردم لبنان در تحولات منطقه
  • شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی