Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبری خوش برای فونسکا. شماره 7 و 77 جالوروسی در دسترس او قرار گرفتند.

طرفداری- لورنتزو پلگرینی و هنریک مخیتاریان حدود 6 هفته پیش در جریان برد 1-0 رم مقابل لچه مصدوم شدند. حالا هر دو بازیکن با سپری کردن دوران مصدومیت به طور همزمان به تمرینات رم اضافه شدند.

به تایید باشگاه آاس رم؛ مخیتاریان و پلگرینی از دیروز بدون مشکل در تمرینات گروهی رم حاضر شدند و برای دیدار با برشا در دسترس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلگرینی دچار شکستگی استخوان کف پا شده بود و انتظار می رفت حداقل 2 ماه از میادین دور باشد اما او زودتر آماده شده است. از سوی دیگر پیش بینی می شد مصدومیت مخیتاریان فقط 3 هفته طول بکشد اما مدت زمان دوری او از میادین، دو برابر شد. لازم به ذکر است مصدومیت اسپیناتزولا و مانچینی جدی نیست و آنها پس از یک هفته استراحت می توانند به تمرینات رم اضافه شوند. بنابراین این دو بازیکن نیز احتمالا برای دیدار با برشا در دسترس خواهند بود تا پس از مدت ها لیست مصدومان تیم فونسکا کوتاه شود. کریستانته، کالینیچ و زاپاکوستا، سه مصدوم دیگر جالوروسی هستند که تا سال 2020 از میادین دور خواهند بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۸۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، پنجره زمستانی بسته پرسپولیس بابت بدهی به رادوشویچ، یکی از چالش‌های این فصل سرخپوشان بود که سبب شد ستاره‌های جدید این تیم هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم را از دست بدهند.

عبدالکریم حسن، خرید جذاب پرسپولیس در زمستان در هفته شانزدهم به همین دلیل روی سکو نشسته بود و نتوانست مقابل آلومینیوم در اراک به میدان برود و شاهد شکست تیمش بود.

این بازیکن که این هفته‌ها روی فرم است و حسابی در ترکیب پرسپولیس جا افتاده، این بار مقابل آلومینیوم در چارچوب جام حذفی فرصت بازی کردن دارد.

عبدالکریم حسن با بدنی عضلانی و آماده همواره سوژه عکاس پرسپولیس در تمرینات این تیم در ورزشگاه شهید کاظمی است. او این بار درحالی که باتوجه به فاصله زمانی زیاد تا بازی بعدی تمرینات کم فشارتر برگزار می‌شود با چهره‌ای خاص شکار شد.

دیگر خبرها

  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!
  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد