Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@19:13:10 GMT

جزئیات سهمیه بنزین تاکسی های اینترنتی

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۸۶۲۰

جزئیات سهمیه بنزین تاکسی های اینترنتی

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از دریافت سهمیه بنزین برای تاکسی های اینترنتی خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ شرکت پالایش و پخش با اعلام این خبر که سهمیه بندی بنزین به تاکسی های اینترنتی هم تعلق خواهد گرفت، گفت: برای مسافربرهای بر پایه اینترنت ( اسنپ و تپ سی) مشروط برآن که نرخ های خود را از مقادیر مصوب ، به تشخیص وزارت کشور تغییر ندهند، اعتبار معادل سهمیه مصوب تعلق خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه اعلام شده است: برای تامین سوخت خودروهای مسافر برخطی و بین شهری ، آژانس های مسافربری و آموزشگاه های رانندگی تمهیدات لازم اتخاذ گردیده است که متعاقبا اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید بنزین مشخص شد/ آغاز سهمیه بندی بنزین با کارت سوخت تصمیم نهایی در مورد گرانی و سهمیه‌بندی بنزین اتخاذ نشده است/ صادرات فرآورده‌های نفتی در بورس موفق بود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی‌های تلفن همراه از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در کرج، شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۴۶ دهقان ویلا قرار گرفت.

وی مطرح کرد: شگرد سارق این بود که هنگام رسیدن به مقصد از رانندگان درخواست استفاده از گوشی‌های همراه آنان جهت تماس با خانواده خود را می کرده و پس از گرفتن گوشی راننده سریعاً از محل متواری می شده است.

فرمانده انتظامی کرج بیان کرد: با اقدامات فنی و تخصصی و رصد پابند الکترونیک سارقان در محل‌های انجام سرقت، سارق که مجهز به پابند الکترونیک بود شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم به هشت فقره سرقت تلفن همراه رانندگان تاکسی اینترنتی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد، گفت: به کارگیری شیوه‌های علمی و روش‌های نوین در مقابله با وقوع جرایم و کشف جرایم بسیار مهم و ضروری است.

کد خبر 6086548

دیگر خبرها

  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می‌شود
  • خبر مهم درباره قطع سهمیه‌ بنزین برخی خودروها
  • سهمیه بنزین این تاکسی ها در ۱۴۰۳ قطع شد
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان
  • این تعداد خودرو سهمیه سوخت نمی گیرند
  • عدم تخصیص سهمیه سوخت به ۲۳ هزار تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • افزایش چشمگیر قیمت بنزین در آلمان