Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، پس از شلیک موشک از غزه، صدای آژیر خطر در شهرک های صهیونیستی منطقه موسوم به غلاف غزه به صدار درآمد.

برخی منابع صهیونیستی گزارش دادند: یک شهرک نشین در شهرک سدیروت بر اثر این حمله موشکی زخمی شده است.

در همین حال ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مدارس در شهرک صهیونیست نشین اشکلون به خاطر تداوم حملات موشکی از غزه تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که سامانه گنبد آهنین دو موشک شلیک شده از غزه را منهدم کرده است.

حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه از صبح روز سه‌ شنبه آغاز شد. در پی حمله جنگنده‌ های این رژیم به ساختمانی در شرق غزه، "بهاء ابوالعطا" از فرماندهان جهاد اسلامی و همسرش به همراه شماری از فلسطینیان به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز در گزارشی شمار شهدای فلسطینی در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه را ۳۴ نفر و تعداد زخمی‌ها را ۱۰۰ تن اعلام کرد.

در مقابل، رسانه‌های منطقه‌ای و اسرائیلی نیز روز گذشته (چهارشنبه) گزارش دادند که جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پی این حملات بیش از ۳۴۰ موشک از غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی شلیک کرد.   

برچسب‌ها نوار غزه رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوار غزه رژیم صهیونیستی فلسطین نوار غزه رژیم صهیونیستی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط پهپاد اسراییلی در جنوب لبنان بر اثر اصابت موشک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، یک پهپاد اسرائیلی در لبنان سقوط کرد.

در همین ارتباط نیز سخنگوی ارتش اشغالگر اسرائیل با تأیید این خبر اعلام کرد که پهپاد ارتش اسرائیل پس از اصابت موشک زمین به هوا در داخل لبنان سقوط کرد.

رسانه‌های اسرائیلی هم گزارش دادند که یک فروند موشک زمین به هوا به سمت یک هواپیمای بدون سرنشین نیروی هوایی رژیم صهیونیستی که در حریم هوایی لبنان فعالیت می‌کرد شلیک شد، در نتیجه این هواپیمای بی سرنشین در خاک لبنان مورد اصابت قرار گرفت و همان جا نیز سقوط کرد.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد که پیامدهای حمله هفته گذشته حزب‌الله لبنان به منطقه «عرب العرامشه» در شمال سرزمین‌های اشغالی برای رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که سرگرد «دور زیمل» از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات حزب‌الله لبنان در عرب العرامشه زخمی شده بود بر اثر شدت جراحات وارده به هلاکت رسیده است.

این رسانه‌ها اعلام کردند که این نظامی صهیونیست، معاون فرمانده یکی از گروهان‌های گردان «۸۱۰۳» ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

گفتنی است هفته گذشته حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در واکنش به ترور شماری از رزمندگان مقاومت اسلامی در عین بعال و الشهابیه، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۳:۱۵ بعداز ظهر چهارشنبه ۱۷ آوریل در حمله‌ای ترکیبی با موشک هدایت‌شونده و پهپاد انتحاری مقر فرماندهی نظامی اشغالگران را در عرب العرامشه هدف قرار دادند که بر اثر آن شماری از اشغالگران کشته و برخی دیگر نیز زخمی شدند.

پیشتر نیز ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرده بود که در حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به عرب العرامشه ۱۴ نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند که حال ۶ نفر از آنان وخیم گزارش شده است. با احتساب نظامی صهیونیستی که امروز به هلاکت رسید شمار نظامیان صهیونیست به هلاکت‌رسیده در عملیات عرب العرامشه به ۱۵ نفر می‌رسد.

از طرف دیگر رسانه‌های عبری زبان به شکست این رژیم در جنگ با حزب‌الله لبنان در شمال سرزمین‌های اشغالی اذعان کردند.

این رسانه‌ها اعلام کردند که رژیم صهیونیستی جنگ را در جبهه شمالی باخته است؛ چرا که ۶۲ هزار نفر از این منطقه‌ها تخلیه شده‌اند و به هتل‌ها و آپارتمان‌ها منتقل شده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به شکست مداوم رژیم صهیونیستی در برابر حزب‌الله لبنان از آغاز جنگ در جبهه شمالی این رژیم، اعلام کردند که نزدیک به ۳۰ هزار شهرک‌نشین به خواسته خود این منطقه‌ها را ترک کرده‌اند.

بر اساس گزارش این رسانه‌ها نزدیک به ۴۰ درصد از کسانی که از منطقه‌های شمالی تخلیه شده‌اند به عدم بازگشت به این منطقه‌ها می‌اندیشند و ۳۸ درصد از کسانی که به صورت مستقل منطقه‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی را ترک کرده‌اند نیز عدم بازگشت به این منطقه‌ها را بررسی می‌کنند.

هم‌چنین با تداوم عملیات حزب‌الله لبنان علیه مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی و ناگزیرشدن صهیونیست‌ها نسبت به تخلیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین ساخته‌شده در این منطقه‌ها، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اطلاعاتی را در خصوص شهرک‌نشینان مستقر در این شهرک‌های صهیونیستی منتشر کردند.

این رسانه‌ها با نگران‌کننده توصیف‌کردن این اطلاعات اعلام کردند که از هر ۴ جوان صهیونیستی که از شهرک‌های صهیونیست‌نشین شمال سرزمین‌های اشغالی تخلیه شده‌اند، یک جوان صهیونیست دچار افسردگی شده است.

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نیمی از این جوانان صهیونیست دچار انزوا شده‌اند. همچنین این رسانه‌ها تاکید کردند که رفتارهای خطرناک در میان این شهرک‌نشینان صهیونیست تشدید شده است.

کد خبر 6084931

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل
  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید
  • سقوط پهپاد اسراییلی در جنوب لبنان بر اثر اصابت موشک
  • عملیات‌ های جدید حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی
  • عملیات‌های جدید حزب الله علیه رژیم صهیونیستی
  • تنبیه شهرک‌نشین صهیونیست که قصد اهانت به پرچم فلسطین را داشت
  • صهیونیستی که تاوان نفرت خود از پرچم فلسطین را داد
  • مجروح شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست در تله پرچم فلسطین+ فیلم و عکس
  • مجروح شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست در تله پرچم فلسطین+ فیلم و تصاویر