Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستیانو رونالدو بار دیگر موفق به گلزنی در رقابت های ملی شد، تا تعداد گل های ملی اش به عدد 98 برسد.

طرفداری - در جریان برد 6-0 پرتغال مقابل لیتوانی، کریستیانو رونالدو بار دیگر موفق شد فاصله خود با علی دایی در صدر جدول گلزنان را کاهش دهد و با ثبت هت تریکی دیگر به 98 گل ملی دست یافت و فقط 11 گل تا رسیدن به علی دایی، بهترین گلزن تاریخ رقابت های ملی، فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تعداد هت تریک رونالدو نیز به عدد 55 رسید، که 46 هت تریک باشگاهی (رئال مادرید (44)، منچستریونایتد (1) و یوونتوس (1)) و 9 هت تریک ملی بوده و اکنون رونالدو با عبور از علی دایی به تنهایی رکورددار هت تریک در سطح ملی است، تا پس از سال ها علی دایی دیگر این رکورد را در اختیار نداشته باشد. رونالدو در 12 کشور مختلف (انگلیس، هلند، ایرلندشمالی، ترکیه، سوئد، ارمنستان، ژاپن، اسپانیا، روسیه، ایتالیا، پرتغال و لیتوانی) موفق به ثبت هت تریک شده است.

تعداد هت تریک های کریستیانو رونالدو به تفکیک سال میلادی 2008 1 2010 4 2011 9 2012 4 2013 8 2014 4 2015 8 2016 7 2017 3 2018 3 2019 4 مجموع 55

 لیتوانی با دریافت 7 گل از کریستیانو رونالدو، بیشتر از هر کشور دیگری دروازه اش در مقابل این فوق ستاره دنیای فوتبال باز شده است.

رونالدو موفق شد رکوردی دیگر که سال ها در اختیار علی دایی بود را بشکند. علی دایی که تا پیش از این با به ثمر رساندن 59 گل ملی در مسابقات مقدماتی رقابت های ملی رکورددار بود (36 گل مقدماتی جام جهانی و 23 گل مقدماتی جام ملت های آسیا)، اکنون کریستیانو رونالدو را بالاتر از خود می بیند. کریستیانو رونالدو در هر دو رقابت های مقدماتی یورو و جام جهانی 30 گل به ثمر رسانده و مجموعاً با 60 گل زده در مسابقات مقدماتی رقابت های ملی رکورددار است.

از سویی کریستیانو رونالدو به دومین بازیکن تاریخ فوتبال پس از پله بدل شد که در 13 سال مختلف به آمار 30+ گل دست می یابد. لیونل مسی (12 سال) در رده بعدی قرار دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۸۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام یک رکورد خاص را از دست داد!

استقلال در یک بازی جذاب موفق شد ۳-۲ شمس آذر را شکست دهد و صدر جدول را پس بگیرد. ۳ گل زده و ۲ گلی که استقلال خورد باعث شد که ۲ رکورد برای نکونام ثبت شود، یکی بد یکی خوب.

استقلال با ۲ گلی که مقابل شمس‌آذر قزوین دریافت گرفت تعداد گل‌های خورده‌اش به ۱۴ گل رسید و عنوان بهترین خط دفاع لیگ را به پرسپولیس تقدیم کرد. از طرفی پرسپولیس در پنج بازی اخیر گلی دریافت نکرده، اما استقلال در همین تعداد بازی چهار گل دریافت کرده است و همین مسئله باعث شد تا بهترین خط دفاعی پس از مدت‌ها از دست استقلال خارج شود و در اختیار پرسپولیس قرار بگیرد.

منبع: خبرآنلاین

tags # جواد نکونام سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • رکورد تاریخی ال‌کلاسیکو در اختیار بازیکنی غیرمنتظره
  • حمله بلینگام به رکورد رونالدو در ال‌کلاسیکو
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!
  • پلی به گذشته؛ گل کریستیانو رونالدو به بارسلونا در وقت های اضافه فینال کوپا دل ری 2011 / فیلم
  • کریستیانو رونالدو ریش گذاشت + عکس
  • (عکس) تصاویر وایرال شده از کریستیانو رونالدو با ریش؛ ماجرا چیست؟
  • تسلیم الهلال مقابل بایر؛ رکورد شکست‌ناپذیری از عربستان به آلمان رفت
  • نکونام یک رکورد خاص را از دست داد!