Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:11:12 GMT

امیدواری پرتغال با 6 گل؛ انگلیس و فرانسه صعود کردند

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۸۷۹۰

امیدواری پرتغال با 6 گل؛ انگلیس و فرانسه صعود کردند

در شبی که تیم های انگلیس و فرانسه به یورو 2020 صعود کردند، تیم ملی پرتغال با نتیجه 6-0 لیتوانی را شکست داد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرناندو سانتوس که در دیدار قبلی برابر اوکراین شکست خورده بودند، در دیدار امشب مقابل لیتوانی، به لطف درخشش کریس رونالدو، به یک پیروزی پرگل رسیدند و امیدهای شان برای صعود مستقیم به یورو 2020 را حفظ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های انگلیس و فرانسه هم به ترتیب با نتایج 7-0 و 2-1 مقابل مونته نگرو و مولداوی به برتری رسیدند و صعودشان به یورو 2020 را همین امشب جشن گرفتند.

پرتغال که میزبان لیتوانی بود، خیلی زود به گل رسید. در دقیقه 7 بود که خطای میکولیوناس روی رونالدو، یک ضربه پنالتی نصیب پرتغال کرد. خود رونالدو پشت ضربه قرار گرفت و با یک شوت محکم، حساب کار را 1-0 کرد.

حملات پرتغالی ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 22، رونالدو خود و تیمش را دو گله کرد. روی پاس گونسالو پاسینسیا بود که رونالدو پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک شوت دیدنی، توپ را به قعر دروازه حریف فرستاد.

 

 

نیمه اول با همین دو گل به پایان رسید اما در ابتدای نیمه دوم، پرتغال خیلی زود توانست اختلاف را به سه گل افزایش بدهد. روی یک حرکت تیمی بود که پیتزی با پاس برونو فرناندس، درون محوطه جریمه لیتوانی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه محکم که ابتدا به زیر تیر افقی دروازه برخورد کرد، گل سوم را به نام خود ثبت کرد.

تنها چهار دقیقه بعد، پرتغال به گل چهارم رسید. روی ارسال نه چندان خطرناک برناردو سیلوا از سمت راست بود که با دفع ناقص دروازه بان لیتوانی، توپ مقابل پاسینسیا قرار گرفت و او هم با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

فشار حملات پرتغال ادامه پیدا کرد و این تیم در دقایق 63 و 65 به دو گل دیگر رسید. ابتدا در دقیقه 63، روی یک حرکت تیمی عالی، پاس در عرض ریکاردو پریرا، درون محوطه جریمه به برناردو سیلوا رسید و او هم با ضربه ای بی نقص، گل پنجم را به ثمر رساند.

دو دقیقه بعد نوبت رونالدو بود تا هت تریکش در این دیدار را کامل کند. او که روی پاس برناردو سیلوا صاحب موقعیت شده بود، بدون اینکه توسط مدافعان حریف تحت فشار باشد، توانست دروازه را باز کند.

در ادامه پرتغالی ها این فرصت را داشتند که به گل های بیشتر برسند اما بازیکنان این تیم نتوانستند از فرصت های شان استفاده کنند و بازی با نتیجه 6-0 به پایان رسید.

پرتغال با این پیروزی 14 امتیازی شد و بعد از اوکراین 19 امتیازی که صعودش به یورو 2020 قطعی شده، در رتبه دوم قرار دارد. صربستان هم با 13 امتیاز سوم است. پرتغال در آخرین دیدارش باید به مصاف لوکزامبورگ برود.

ادامه دارد....

تیم ملی پرتغال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن رفت و این بازی در پایان 90 دقیقه با نتیجه 1-4 به سود شاگردان لوئیس انریکه به پایان رسید. 

بارسا امیدوار بود که بتواند پیروزی بازی رفت که با نتیجه 2-3 در پارک دو پرنس به دست آمده بود را حفظ کند و گل زودهنگامی که به ثمر رساند هم این امید را افزایش داد اما شرایط مطابق خواسته و پیش‌بینی آنها پیش نرفت و اخراج رونالد آرائوخو در نیمه اول همه معادلات را برای آنها برهم زد. 

یامال هم که از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته بود، به نوعی قربانی این اخراج و 10 نفره شدن تیمش شد و در فاصله چهار دقیقه پس از خروج آرائوخو از زمین بود که او هم با تصمیم ژاوی تعویض شد و جایش را به اینیگو مارتینز داد تا تغییراتی در سبک بازی بارسا ایجاد شود اما این اتفاق هم کمکی به آنها نکرد. 

یامال که پس از پایان این بازی بسیار ناراحت و مغموم به نظر می‎‌رسید، در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت:« همیشه دیدارهای دوباره‌ای در فوتبال وجود خواهند داشت. ما بازخواهیم گشت.»

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک
  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم