Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

ابوذر مهدی نخعی اظهار کرد: متاسفانه یک شهروند زاهدانی با حالتی بسیار بهم ریخته و عصبانی به فرمانداری شهرستان زاهدان مراجعه و شکایت از عوامل یکی از شعب توزیع نفت را مطرح کرده است.

وی افزود: طبق اظهارات شخص به همکاران ما در فرمانداری گویا وی آدرس محل سکونت خود را جابجا کرده و شعبه برای وی نفت را نبرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرو این مساله همکاران ما فوری تماسی را با معاون شرکت نفت زاهدان برقرار می‌کنند و مشکل را پیگیری و دستورات لازم برای رفع آن داده می‌شود.

نخعی گفت: شرکت نفت اعلام می‌کند فرد باید مدارک لازم را بیاورد تا جابجایی آدرس اعمال شود و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتواند حواله نفت خود را دریافت کند.

وی ادامه داد: تعطیلی شرکت نفت در روز پنج شنبه باعث شده تا در عمل امکان رسیدگی به این موضوع برای امروز وجود نداشته باشد لذا به فرد اعلام کردند که روز شنبه مدارک خود را ببرد تا اقدامات لازم در این‌خصوص انجام شود که ارباب رجوع با دریافت این پاسخ بسیار ناراحت می‌شود و عنوان می‌کند که نه اینطور نمی‌شود.

نخعی در ادامه گفت: در پی بروز این مساله معاون برنامه‌ریزی فرمانداری این شخص را به اتاق خود دعوت می‌کند؛ وی را پذیرایی و دعوت به آرامش می‌کند که چند ارباب رجوع دیگری که در اتاق حضور داشتند، شاهد این قضیه بودند. به او اطمینان داده می‌شود که حتما پیگیری صورت می‌گیرد و اتفاقا وی آن لحظه متقاعد می‌شود. این فرد متاسفانه چند دقیقه بعد با خودروی شخصی خود مقابل فرمانداری حاضر و خارج از سیستم و مجموعه اقدام به خودسوزی می‌کند.

وی با بیان اینکه بررسی‌های اولیه حاکی از این بوده که فرد مجروح چند ظرف بنزین را از قبل با خود آماده داشته، خاطرنشان کرد: پس از این اقدام عوامل اورژانس به سرعت سر صحنه حاضر می‌شوند و با کمک همکاران ما فرد مصدوم سریع به بخش سوختگی بیمارستان امام علی(ع) منتقل می‌شود.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: اطلاع دقیقی از شدت جراحت وارد شده به شخص هنوز اعلام نشده اما دستورات لازم برای رسیدگی ویژه به وضعیت او صادر شده است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شهرستان زاهدان خودسوزی فرمانداری زاهدان نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیلیانو مارتینز چرا با وجود دریافت ۲ کارت زرد مقابل لیل از بازی اخراج نشد؟

امیلیانو مارتینز یکی از قوانین فراموش شده فوتبال را زنده کرد.

در جریان دیدار برگشت لیل و استون ویلا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا ۲۰۲۳/۲۴، امیلیانو مارتینز دو کارت زرد از داور دریافت کرد اما از زمین اخراج نشد.

همان همیشگی؛ امیلیانو مارتینز بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها

در نگاه اول به نظر می رسید که داور دچار اشتباه بزرگی شده است اما در واقع یکی از قوانین کمترشناخته شده فوتبال در مورد این دروازه بان آرژانتینی به اجرا درآمده است. مارتینز یک کارت زرد در جریان بازی دریافت کرد و کارت زرد دیگر به دلیل حرکات معروف او در ضربات پنالتی به ثبت رسید. به نقل از وبسایت گل؛ طبق قوانین فیفا در بازی هایی که به ضربات پنالتی می رود، کارت های زرد در دو بازه مجزا محاسبه می شود؛ بازه جریان مسابقه و بازه ضربات پنالتی. به این ترتیب اگر بازیکنی با کارت زرد در جریان بازی وارد ضربات پنالتی شود و در جریان ضربات پنالتی هم کارت زرد بگیرد، از بازی اخراج نمی شود اما هر دو کارت زرد در کارنامه انضباطی او برای دیدارهای بعدی ثبت خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • ویدئو | خودسوزی مقابل دادگاه ترامپ
  • خودسوزی مقابل دادگاه ترامپ + فیلم
  • فیلم/ خودسوزی یک نفر مقابل دادگاه ترامپ
  • (ویدئو) خودسوزی مقابل دادگاه ترامپ
  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • اعتراف مدافع شمس آذر؛ استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • امیلیانو مارتینز چرا با وجود دریافت ۲ کارت زرد مقابل لیل از بازی اخراج نشد؟
  • سهمیه هم لازم نیست بگیری؛ خیال راحت ادین ترزیچ از جایگاهش در دورتموند
  • درخواست ویژه آیت الله نوری همدانی از جهان اسلام درباره اسرائیل
  • آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید