Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@22:14:18 GMT

(تصاویر) پمپ بنزین‌های تهران در شب سهمیه بندی

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۸۸۱۷

(تصاویر) پمپ بنزین‌های تهران در شب سهمیه بندی

سرانجام بامداد جمعه بنزین سهمیه بندی شد و قیمت این فرآورده نفتی به صورت سهمیه‌ای (۶۰ لیتر ماهانه برای خودروهاس شخصی) در هر لیتر ۱۵۰۰ تومان و به صورت آزاد ۳۰۰۰ تومان تعیین شد. گزارشهای تهیه شده از جایگاههای سوخت سطح تهران حاکی از عادی بودن شرایط و سوختگیری خودروها با شرایط جدید است.

به گزارش ایسنا، هرچند که امروز برخی جایگاه های تهران تا حدودی نسبت به روزهای گذشته شلوغ تر بود، ولی این شلوغی در ساعات پایانی به ازدحام و تشکیل صفهای طولانی در مقابل پمپ بنزینها منجر نشد و جایگاه ها بدون هیچ مشکلی کارشان را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنطور که نایب رئیس و عضو هیات مدیره اتحادیه جایگاه‌داران سوخت اعلام کرده، اکنون (ساعت ۱ بامداد) وضعیت جایگاه ها نرمال است.
عطاپور با بیان اینکه در حال حاضر سوخت رسانی به خودروها بدون مشکل در حال انجام است، اظهار کرد: جایگاه ها همیشه آماده سوخت رسانی هستند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

فاطمه کاهی، سخنگو شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نیز در این باره به ایسنا گفت: سهمیه کارت سوخت جایگاه داران به حالت سابق یعنی ۶۰ لیتر در هر بار سوختگیری بازگشته و محدودیت ۲۰ لیتر کارت سوخت جایگاه داران برداشته شده است.

به گفته وی، در حال حاضر بنزین با کارت سوخت جایگاه داران برای کسانی که کارت سوخت ندارند، هر لیتر ۳۰۰۰ هزار تومان عرضه می شود.

البته طبق اعلام شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی، سهمیه ماهانه بنزین این دسته از افراد برای آنان ذخیره خواهد شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت بنزین جایگاه های سوخت سهمیه بندی بنزین کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد

ایسنا/اردبیل مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: از آغاز اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون، پنج هزار و ۳۲۹ خودروی عمومی در استان اردبیل دوگانه سوز شده است.

سید حجت مدنی ۵ اردیبهشت گفت: تاکنون شش هزار و ۱۳۳دستگاه خودرو در سامانه gcr.niopdc.ir برای تبدیل به دو گانه سوز در سطح منطقه ثبت نام کرده اند که از این تعداد پنج هزار و ۳۲۹ خودرو دو گانه سوز شدند و ۸۰۴ دستگاه خودروی دیگر در صف تبدیل هستند.

مدیر منطقه اردبیل افزود: از مزیت‌های استفاده از سوخت سی ان جی در خودروها می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف بنزین، آلایندگی کمتر نسبت به سوخت بنزین و همچنین کاهش هزینه سوخت اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نکات اصلی و مهم در سوق دادن صنعت خودرو سازی به سمت تولید خودروهای دوگانه سوز این است که فرایند تولید گاز نسبت به بنزین آسان بوده و هزینه کمتری نسبت به تولید بنزین در سطح کشور دارد.

مدنی ادامه داد: برای خودروهای شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال می شود و مالکان خودروها می‌توانند با مراجعه به سایت اشاره شده، نسبت به ثبت نام و نوبت گیری در کارگاه‌های مجاز تبدیل اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند