Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:51:42 GMT

برتری پر گل انگلیس و پرتغال برابر رقبا

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۸۸۶۸

برتری پر گل انگلیس و پرتغال برابر رقبا

شاگردان «گرت ساوت گیت» در حالیکه از مونته نگرو در ورزشگاه «ویمبلی» لندن پذیرایی کردند میهمان خود را در یک بازی یکطرفه با نتیجه  قابل توجه  ۷ بر صفر شکست دادند.

«چمبرلین» در دقیقه ۱۱، «هری کین» در دقایق ۱۸، ۲۴ و ۳۷، «مارکوس رشفورد» در دقیقه ۳۰، تامی آبراهام» در دقیقه ۸۴  و «الکساندر سوفراناس» بازیکن حریف که دردقیقه ۶۶ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد گل های سه شیرها را در این دیدار را به ثمر رساندند شاگردان ساوت گیت با این پیروزی ۱۸ امتیازی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شادمانی هری کین پس از گلزنی برابر مونته نگرو

جمهوری چک در دیگر دیدار این گروه کوزو را شکست داد و با ۱۵ امتیاز در جایگاه دوم این گروه باقی ماند.

در رقابت های گروه دوم نیز تیم پرتغال با نتیجه ۶ برصفر لیتوانی را از پیش رو برداشت.

«کریستیانو رونالدو» ۲۲ و ۶۵ درجریان بازی و دردقیقه ۶ از روی نقطه پنالتی، «پیزی» دردقیقه ۵۲، «پسینا» دردقیقه ۵۶ و «برناردو سییلوا» دردقیقه ۶۳ برای پرتغال دراین دیدار گلزنی کردند.

پرتغال با کسب این پیروزی ۱۴ امتیازی شد و جایگاه دوم خود در جدول رده بندی این گروه را نزد خود نگاه داشت.

تیم صربستان در دیگر دیدار این گروه با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ لوگزامبورگ را مغلوب کرد.

صرب ها با این پیروزی ۱۳ امتیازی شده و در جایگاه سوم باقی ماندند.

همچنین درگروه هشتم فرانسه با نتیجه ۲ بر یک مولدوای را شکست داد و صدر جدول را حفظ کرد.

ترکیه در دیگر دیدار این گروه با تساوی بدون مقابل ایسلند متوقف شد و دیدار تیم های آلبانی و آندورا با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

بدین ترتیب پس از فرانسه 22 امتیازی ، ترکیه که امتیازات خود را به 20 رسانده است نیز از این گروه راهی مرحله بعدی این رقابت ها شد.

برچسب‌ها فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا امروز دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف کویت رفت که نیمه اول این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

گل‌های تیم ملی در این نیمه را علی اکرمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی به ثمر رساندند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. باقر محمدی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مهدی کریمی، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

نیمه اول

تیم ملی ایران در این دیدار هم همچون دیگر دیدارهای این دوره از مسابقات بازی را تهاجمی آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت و کویت هم همانطور که پیشبینی می‌شد با دفاع فشرده در یک سوم دفاعی تلاش کرد مانع از فرو ریختن دروازه شود.

اما مقاومت کویتی‌ها ۸ دقیقه بیشتر طول نکشید و علی اکرمی شوت قدرتمندی را به سمت دروازه حریف شلیک کرد و توپ پس برخورد با مدافع کویتی و تغییر مسیر وارد دروازه شد تا ملی پوشان ایران یک بر صفر پیش بیفتند.

در دقیقه ۱۳ یک بار دیگر حملات ایران به نتیجه رسید و ضربه سعید احمدعباسی در بین راه باز هم به مدافع کویت برخورد کرد و توپ وارد دروازه شد.

در ادامه این دیدار هم کویت همچنان در خط دفاعی خود حضور داشت و چشم به ضد حملات بود اما هوشیاری بازیکنان تیم ایران مانع از به نتیجه رسیدن حملات حریف شد تا این نیمه در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به پایان برسد.

افغانستان در آستانه حذف

در دیگر دیدار این گروه که به طور همزمان برگزار می‌شود تیم‌های افغانستان و بحرین به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود بحرین به اتمام رسید.

در جدول رده بندی این گروه، ایران با ۶ امتیاز صدرنشین است و کویت با ۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد. افغانستان با یک امتیاز و بحرین بدون امتیاز سوم و چهارم هستند. افغانستان برای آنکه بتواند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند باید برابر بحرین با تفاضل گل حداقل یک گل به برتری برسد و در سوی دیگر ایران بتواند کویت را با اختلاف حداقل ۲ گل شکست دهد.

کد خبر 6085753

دیگر خبرها

  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • ژاپن از جام ملت ها حذف شد
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • بازگشت سپاهان در انزلی؛ فرار بزرگ شهریار در رقابت آقای گلی
  • صعود یوز‌های ایرانی فوتسال با برتری مقابل بحرین
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود یوز‌های ایرانی با برتری مقابل بحرین