Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@01:15:23 GMT

جالب‌ترین لحظه‌های جهان ورزش + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۸۹۸۵

جالب‌ترین لحظه‌های جهان ورزش + تصاویر

در جهان ورزش لحظات عجیب و دور از انتظاری رخ می‌دهد که گاهی از چشم بیننده‌های تلویزیونی یا تماشاگران دور می‌مانند اما لنز دوربین عکاسان، آنها را شکار می‌کند.

به گزارش ایسنا، جهان ورزش پر از اتفاق‌های عجیب و دور از تصور است. این لحظات که گاهی از چشم بیننده‌های تلویزیونی یا تماشاگران دور می‌مانند توسط عکاس‌ها به ثبت می‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه تصاویر برخی از جالب‌ترین یا عجیب‌ترین لحظه‌های جهان ورزش را می‌بینید.

طرفدار تیم فوتبال آمریکایی سیاتل سیهاوک هوادار تیم ملی بسکتبال صربستان در دیدار برابر پورتوریکو مراسم معارفه نماد المپیک زمستانی 2020 پکن  لانس استرول در رقابت های جایزه بزرگ سنگاپور ضربه بازیکن نیوزلند به حریف آفریقایی اش کیکو فمنیا، بازیکن واتفورد در دیدار برابر شفیلد یونایتد جانمارکو تامبری دونده ایتالیایی در جریان قهرمانی جهان دوحه یک سنجاقک در رقابت های گلف هوادار کراسنودار در دیدار ختافه دیسک (توپ) هاکی روی یخ در رقابت های NHL آمریکا ممفیس دپای پس از پایان دیدار هلند و ایرلند شمالی یانگ هاکسئون در جریان رقابت های جهانی ژیمناستیک بازیکن تیم فوتبال آمریکایی دالاس کوبویز پنج مدال طلای سیمون بایلز در رقابت های جهانی ژیمناستیک اشتوتگارت نماد تیم فوتبال آمریکایی جکسونویل جاگوار  جان جانسن بازیکن تیم فوتبال آمریکایی لس آنجلس رمز سقوط موتور سوار استرالیایی در رقابت های رمی گاردنر متئو گوندوزی، بازیکن آرسنال در دیدار برابر کریستال پالاس لوییس اورتیس بوکسور در حال شوخی کردن با کینگ کونگ  دو هوادار در شب هالووین در حال تماشای دیدار تیم های سانفرانسیسکو و آریزونا کاردینال خوشحالی پس از گل نوردی موکیله، بازیکن لایپزیگ در دیدار برابر ماینتس درگیری بازیکن تیم بسکتبال فیلادلفیا با مینه‌سوتا آندراس توبا، ژیمناست آلمانی در رقابت های جهانی اشتوتگارت مهمان های ویژه دیدار کریکت افغانستان و هند مسابقات شیرجه آزاد اندونزی

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آرسنال ژيمناستيک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان ایران تمرین امروز را از ساعت ۱۶ و پس از جلسه فنی در هوای بهاری در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

اوسمار لوس ویرا پس از تشریح برنامه‌های تمرین امروز، بازیکنان را جهت انجام تاکتیک‌های تیمی، برای بازی برابر صنعت نفت در زمین چمن فرا خواند. پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ، فوتبال درون تیمی و شوتزنی به سمت دروازه از بخش‌های مختلف این تمرین بود.

علیرضا بیرانوند و وحدت حنانوف کماکان زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های اختصاصی خود را دنبال می‌کنند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

پرسپولیس، فردا (چهارشنبه) آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار و پس از آن با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد آبادان ترک خواهد کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در بازی برگشت از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر، از ساعت ۱۹ پنج‌شنبه، در آبادان میهمان تیم صنعت نفت خواهد بود. این دیدار با توجه به وضعیت حساس صنعت نفت در جدول که برای بقا می‌جنگد بسیار حساس است.

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت
  • کامنت جالب تونی کروس زیر پست کیمیش: قبل از نیمه‌نهایی برو آرایشگاه / عکس
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • دیدار فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • احترام جالب بازیکنان رئال به لوگوی سیتی (عکس)
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان