Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@09:38:22 GMT

کشف ۱۵ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در رضوانشهر

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۹۰۵۰

کشف ۱۵ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در رضوانشهر

فرمانده انتظامی رضوانشهر از کشف ۱۵ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز از ابتدای سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا سرهنگ سیدجعفر جوانمردی در تشریح این خبر گفت: در راستای برخورد با دارندگان سلاح غیرمجاز و فاقد پروانه شکار، طرح جمع آوری سلاح غیرمجاز به طور مستمر در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام انتظامی افزود: در راستای اجرای این طرح از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۵ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف و مالکان آن‌ها پس از تشکل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ جوانمردی تصریح کرد: دارنده پروانه حمل سلاح شکاری مکلف است پس از انقضای مجوز به تمدید پروانه اقدام کند و چنانچه ظرف سه ماه پس از پایان مدت به تمدید آن اقدام نکند، سلاح غیرمجاز تلقی می‌شود و مرتکب به جزای نقدی از ۱۰ تا ۲۰ میلیون ریال محکوم می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر با اشاره به اینکه طرح جمع آوری سلاح شکاری غیرمجار همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک را به سامانه پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: رسول دانیال زاده قیمت بنزین حسن حیدری آنفولانزا غزه بولیوی اعتراضات کویت فردو خانه پدری آلودگی هوا فرمانده انتظامی رضوانشهر سلاح شکاری سلاح غیرمجاز پروانه شکار رسول دانیال زاده قیمت بنزین حسن حیدری آنفولانزا غزه بولیوی اعتراضات کویت فردو خانه پدری آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان فرمانده انتظامی بم، گفت: در پی تماس یک خانم با ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودرو اش با کودک 4ساله درون خ ودرو در یکی از خیابان‌های شهر بم ،واحد گشت کلانتری ۱۲ در کمتر از یک ساعت خودروی سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف و کودک خردسال را به والدینش بازگرداند

سرهنگ عبدلی نسب افزود: بلافاصله پس از این عملیات، سارقان فراری با اقدام اطلاعاتی و پی‌جویی‌های ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بم با اشاره به اینکه دو سارق زمانی که این خانم را با خودروی معیوب کنار خیابان مشاهده و درصدد روشن کردن خودروی وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن  کرده بودند.

  فرمانده انتظامی بم، از شهروندان خواست: هیچ وقت خودروی خود را در حالت روشن ترک نکنند و در صورت معیوب شدن خودرو،به افراد غریبه اعتماد نکنند.

دیگر خبرها

  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری عامل توزیع غیرمجاز دارو در اصفهان
  • نشست بررسی نحوه خروج اتباع غیر مجاز