Web Analytics Made Easy - Statcounter

علمای شیعه و اهل تسنن خراسان شمالی در گفت‌وگو با تسنیم از رازهای نهفته در وحدت اسلامی و تاثیر آن در شکست نقشه‌های دشمنان می‌گویند. ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ استان خراسان شمالی از جمله استان‌های کشور است که در آن بخشی از اقوام اهل تسنن ترکمن در کنار شیعیان فارس و کرمانج و ترک و تات٬ با صلح و سازش و احترام به عقاید یکدیگر زندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقامه نماز وحدت در کنفرانس وحدت + عکسشیخ طیب‌پرور: اختلافات فقهی در فروعات دین وحدت را خدشه‌دار نکند‌امام جمعه اهل‌سنت قروه: کردستان به عنوان مظهر وحدت تسنن و تشیع ایران اسلامی است

شیعیان و اهل تسنن خراسان شمالی٬ وحدت را مایه مباهات و عزت جامعه اسلامی دانسته و بر حفظ این گوهر گرانبها برای شکست دادن نقشه‌های شوم دشمنان تاکید می‌کنند.

در این گزارش ویدئویی علمای اهل تسنن و تشیع استان خراسان شمالی همزمان با هفته وحدت از راههای وحدت شیعه و سنی و لزوم حفظ آن سخن می‌گویند.

 

انتهای پیام/311/ز

R7719/P4001/S6,55/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج نهفته در همدان، بهترین مکان برای مسافران نوروزی

یکی از مهم‌ترین مکان های گردشگری همدان که تلفیقی از تاریخ و فرهنگ ایرانیان با چاشنی طبیعت بکر و زیبای کوه الوند آمیخته شده، در دامان شهر دارالمومنین همدان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، عید نوروز هر ساله خاستگاه گردشگران زیادی از هموطنان عزیز است که برای تفریح و تماشای تاریخ ایران به دیار دارالمومنین قدم می‌گذارند؛ ما نیز بر آن شدیم تا به معرفی مکان‌های گردشگری پر شمار همدان بپردازیم.

سنگ‌نوشته‌های گنج‌نامه، نوشتارهایی از دوران داریوش بزرگ و خشایارشاه هخامنشی است که بر دل یکی از صخره‌های کوهستان الوند در فاصله ۵ کیلومتری غرب همدان و در انتهای درهٔ عباس‌آباد حکاکی شده‌است.

کتیبه‌ها هر کدام در سه ستون ۲۰ سطری به زبان‌های پارسی باستان، زبان ایلامی و بابلی نو نوشته شده‌اند و متن پارسی باستان در سمت چپ هر دو لوح جای گرفته‌است و پهنایی معادل ۱۱۵ سانتی‌متر دارد.

آبشار زیبای گنجنامه که در مجاورت این کتیبه‌ها قرار گرفته است، چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند و در تابستان با آب فراوان خود، آبادانی را برای همدان به ارمغان آورده و در زمستان نیز آبشار یخ زده گنجنامه، پذیرای جشنواره‌های زمستانی و یخ‌نوردی گوناگون است.

قطعاً هیچ مسافری از تماشای گنجنامه و آبشار و کتیبه‌های زیبای آن، پشیمان نخواهد گشت.

کد خبر 739497

دیگر خبرها

  • روزه یکی از مولفه های وحدت است
  • علمای اهل سنت آذربایجان غربی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • رقابت دانش آموزان ۱۳ کشور در آرکاداغ: دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • مومن با تقوا پیشه کردن راه وحدت را پیش گرفته و از اختلاف دوری می کند
  • گنج نهفته در همدان، بهترین مکان برای مسافران نوروزی
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • درخواست علمای یمن از امت اسلامی درباره غزه
  • فضائل بی نظیر امام حسن مجتبی(ع) در دیدگاه علمای اهل سنت
  • تاکید علمای یمن بر لزوم بسیج امت اسلام برای یاری غزه