Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، جندقیان، بیدگلی،معاون امور دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور در اسدآباد گفت: دولت برای توانمند سازی اقتصاد در روستا‌های کشور تسهیلات ارزان قیمت برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی به دهیاری‌ها پرداخت میکند.

او  افزود: هم اکنون ۷۰۰ طرح اقتصادی بزرگ و تاثیر گذار در روستا‌های کشور با ۳۰۰ میلیارد تومان تصویب شده و به زودی پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جندقیان، بیدگلی گفت: در این رابطه تفاهم نامه با پست بانک منعقد شده و با ایجاد یک الگوی اشتغال موفق بر اساس اولویت‌های روستا‌ها در کشور بدنبال رونق کسب و کار هستیم و این کار با مشارکت دهیاران و مردم انجام میشود.

او از دهیاران خواست با ارائه طرح اقتصادی به توسعه روستا کمک کند و دهیاری را از وابستگی به کمک‌های دولتی هم بی نیاز و خودکفا کنند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس هم توجه به اقتصاد روستا را از اولویت مهم دولت و مجلس دانست و گفت: باید شرایط طوری شود که ما در روستا‌های کشور مهاجرت معکوس داشته باشیم و زمینه برگشت به روستا‌ها فراهم شود.

اکبر رنجبرزاده گفت: در حال حاضر شهرستان اسدآباد با ۱۰۷ هزار نفر جمعیت ۱۰۲ روستا دارد که از این تعداد ۷۷ روستا دارای دهیاری هستند.

انتهای پیام/ا

پرداخت تسهیلات به دهیاری های کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روستاها اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، علی محمدی در بیست و ششمین جلسه کمیته استانی پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ ضمن ارائه‌ی گزارشی از روند پرداخت این تسهیلات در استان گفت: تاکنون از ۱۲ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال منابع اختصاص داده شده از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به استان، بیش از هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از طرف بانک‌های عامل به واحد‌های دارای حداقل ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی پرداخت شده است.

وی افزود: حدود ۶۶ درصد منابع اختصاص داده شده از این محل به متقاضیان پرداخت شده و از این نظر لرستان دارای رتبه نخست در بین استان‌های کشور است.

در این جلسه سید سجاد پادام، رئیس دبیرخانه تبصره ۱۸ کشور برای پیگیری موانع و مشکلات مطرح شده در جلسه قول همکاری داد.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی دولت با کارمزد ۴ درصد | وام قرض الحسنه فوری با اقساط ۲ میلیون تومانی
  • پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان 
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان