Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@22:30:10 GMT

بیرانوند نامزد مرد سال آسیا شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۹۲۰۵

بیرانوند نامزد مرد سال آسیا شد

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس نامزد مرد سال آسیا در سال 2019 شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از AFC، در آستانه پایان سال 2019 میلادی، کنفدراسیون فوتبال آسیا 3 نامزد نهایی مرد سال قاره کهن را در این سال اعلام کرد که نام علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در آن دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تومواکی ماکینو دفاع باتجربه ژاپنی و اکرم عفیف قطری دو رقیب بیرانوند برای رسیدن به این مهم هستند. 

تکمیل می شود. ..

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، بلافاصله پس از انجام آخرین بازی لیگ برتر در سال ۱۴۰۲، کادرفنی تیم ملی لیست جدید ایران برای فیفادی فروردین ماه را منتشر کردند.

در این لیست مهدی ترابی، حسین کنعانی و علیرضا بیرانوند از پرسپولیس حضور داشتند و دعوت‌‌شان به تیم ملی سبب شد آنها فرصتی برای استراحت در تعطیلات نوروز نداشته باشند و سال نو را در اردو تحویل کردند‌.

البته مهدی ترابی به دلیل سرماخوردگی از جو بازی‌های ملی دور شد و از امروز پس از بهبودی، به تمرینات سرخ‌ها اضافه شد اما کنعانی و بیرانوند کمی دیرتر به تمرینات اضافه خواهند شد.

با اعلام پرسپولیس، محمد‌حسین کنعانی‌زادگان و علیرضا بیرانوند با توجه به این که در بازی‌های تیم‌ ملی به میدان رفته بودند، مرخصی بیشتری دارند و بعد از چند روز استراحت به تمرینات تیم ملحق می‌شوند.

حال باید دید تیم پرسپولیس از چه زمانی با همه نفرات خود آماده ادامه بازی‌های حساس لیگ می‌شود. پرسپولیس علاوه بر این نفرات سه ملی پوش خارجی نیز دارد که هنوز به تمرینات بازنگشته‌اند.

دیگر خبرها

  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • ترکمنستان ۰-ایران ۱: سه امتیاز در بدترین زمین فوتبال آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان / بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!