Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@01:51:44 GMT

راهیابی انگلیس،چک، فرانسه و ترکیه به مرحله نهایی

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۹۲۳۲

‍‍‍‍‍‍

تیم‌های فوتبال انگلیس، جمهوری چک، فرانسه و ترکیه به مرحله نهایی یورو ۲۰۲۰ صعود کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در ادامه مرحله انتخابی این رقابت‌ها و در گروه ای، انگلیس با ۷ گل میهمانش مونته‌نگرو را درهم کوبید. هری کین سه بار، چمبرلین، رشفورد، آبراهام و سوفرانک - بازیکن حریف - گل‌های این بازی را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دیگر دیدار این گروه، جمهوری چک در خانه خود ۲ به یک کوزوو را برد. به این ترتیب انگلیس با ۱۸ و جمهوری چک با ۱۵ امتیاز در رده‌های اول و دوم گروه اول قرار گرفتند و صعود خود را به یورو ۲۰۲۰ قطعی کردند.
در گروه بی، پرتغال با ۶ گل لیتوانی را در هم شکست و صربستان به سختی و با نتیجه ۳ به ۲ از سد میهمانش لوکزامبورگ گذشت.
در جدول این گروه اوکراین با ۱۹ امتیاز، پیش از این صعود خود را قطعی کرده است و برای صعود به عنوان تیم دوم، رقابت میان پرتغال ۱۴ و صربستان ۱۳ امتیازی است.  
در گروه اچ نیز، فرانسه ۲ به یک مقابل مولداوی به پیروزی رسید. واران و ژیرو برای میزبان گلزنی کردند و راتا تک گل مولداوی را به ثمر رساند.
در دیگر بازی‌های این گروه هم ترکیه با تساوی بدون گل مقابل ایسلند متوقف شد و آلبانی و آندورا ۲ - ۲ مساوی شدند.
به این ترتیب در جدول گروه هشتم، فرانسه با ۲۲ و ترکیه ۲۰ امتیاز در رده‌های اول و دوم ایستادند و صعود خود به یورو ۲۰۲۰ را قطعی کردند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال انتخابی یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی طی ۴ فصل اخیر

رم طی ۷ فصل اخیر ۵ مرتبه به نیمه نهایی مسابقات اروپایی صعود کرده است. رمی ها طی ۴ فصل اخیر همواره در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی حاضر بوده اند و به لطف این نتایج درخشان اکنون به رتبه هفتم رنکینگ یوفا رسیده اند.

دیدار برگشت آاس رم و میلان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ رم به پایان رسید. شاگردان ده روسی در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۳-۱ راهی مرحله نیمه نهایی شدند. رم طی ۴ فصل اخیر همواره در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی حاضر بوده است.

به نقل از اوپتا؛ رم طی ۴ فصل اخیر، 4 بار موفق شده به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی برسد:

فصل 2020/21 | صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا و تقابل با منچستریونایتد  فصل 2021/22 | صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا و تقابل با لسترسیتی | در نهایت قهرمان  فصل 2022/23 | صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا و تقابل با بایرلورکوزن | در نهایت نایب قهرمان فصل ۲۰۲۳/۲۴ | صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا و تقابل با بایرلورکوزن

 رم سومین تیم تاریخ ایتالیاست که طی حداقل ۴ فصل پیاپی به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی صعود می کند. (اینتر ۴ بار پیاپی در دهه ۶۰ میلادی و یوونتوس ۵ بار پیاپی در دهه ۹۰ میلادی)

گفتنی است رم در کنار رئال مادرید تنها باشگاه های اروپایی هستند که طی ۷ فصل اخیر حداقل ۵ مرتبه به نیمه نهایی مسابقات اروپایی رسیده اند. رم در فصل ۲۰۱۷/۱۸ نیز به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • آاس رم و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی طی ۴ فصل اخیر
  • نتایج یک چهارم لیگ کنفرانس اروپا؛ حذف نماینده ترکیه و صعود بنفش‌ها در آرتمیو فرانکی
  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • افول لیگ برتر: به لقب (لیگ کشاورزان) سلام کنید!‏
  • صعود ۵ تیرانداز به مرحله دوم تفنگ سه وضعیت زنان و مردان
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود
  • راهیابی ۴۰ نفر به مرحله نهایی المپیاد دانش‌آموزی نانو
  • راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • راهیابی هر پنج فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه‌نهایی