Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:37:18 GMT

درخشان: قبل از دیدار با عراق خودزنی کردیم

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۹۳۰۹

درخشان: قبل از دیدار با عراق خودزنی کردیم

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به شکست تیم ملی برابر عراق اشاره کرد و اظهارداشت: بازی خوبی را شاهد نبودیم و نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاده که بازیکنان انگیزه لازم را برای جنگیدن ندارند؛ چهره بازیکنان ناامید به نظر می‌رسید و آنها انگیزه لازم را برای رویارویی با عراق نداشتند.

وی افزود: تیم ملی خوب بازی نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی (مارک) ویلموتس می‌توانست در مهره چینی و انتخاب بازیکن بهتر عمل کند که این اتفاق رخ نداد. مسعود شجاعی بازیکن قابلی است اما بهتر بود سرمربی از او در دقایق پایانی بازی استفاده کند و برای اول بازی که جنگ زیاد است از بازیکنان جوان‌تر استفاده کند.

کارشناس فوتبال ایران اضافه کرد: ظرفیت تیم ایران بالا است و بازیکنان ثابت کرده‌اند که در میادین بزرگ می‌توانند موفق ظاهر شوند اما ویلموتس در مهره چینی کمی دچار مشکل است و باید در این زمینه تجدید نظری صورت گیرد.

درخشان اضافه کرد: ما در روز بد خودمان باختیم چرا که عراق هم تیمی نبود که بخواهد یا بتواند ما را اذیت کند. متاسفانه روی ۲ اشتباه فردی گل خوردیم  و ویلموتس باید این اشتباهات را برطرف کند.

وی درمورد حواشی قبل از بازی با عراق و تاثیر آن روی این دیدار خاطرنشان کرد: فدراسیون می‌داند در نهایت باید مشکلات را حل کند. برای این بازی، تیم ملی ما برنامه‌ریزی مناسبی نداشت و متاسفانه با توجه به این موضوع در فوتبال ما خودزنی صورت گرفت.

برچسب‌ها تیم ملی حمید درخشان عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی حمید درخشان عراق تیم ملی حمید درخشان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق

آفتاب‌‌نیوز :

علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی که برای شرکت در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ در این شهر روسیه حضور دارد، عصر امروز (سه‌شنبه) چهارم اردیبهشت ماه با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار احمدیان و الاعرجی ضمن مرور روند اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق توافق کردند کمیته‌های فرعی و عالی هر چه زود‌تر تشکیل جلسه دهد.

الاعرجی با راهبردی خواندن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران، بر اجرای مصوبه پارلمان عراق درباره اخراج نیرو‌های نظامی ائتلاف تأکید کرد.

مشاور امنیت ملی عراق، در این ملاقات از نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات در منطقه قدردانی کرد.

احمدیان در رأس هیأتی برای شرکت در دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات عالیرتبه مسئول در امور امنیتی و نشست دبیران شورای امنیت ملی کشور‌های عضو بریکس در سن‌پترزبورگ حضور دارد و در حاشیه این نشست‌ها نیز با تعدادی از همتایان خود دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات جاری در منطقه به رایزنی خواهد پرداخت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • (اینفوگرافیک) ۱۰ خودزنی رژیم صهیونیستی
  • اردوغان: عراق یک مرکز تجاری مهم برای ترکیه است
  • اردوغان پس از ۱۳ سال وارد بغداد شد