Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و هیئت همراه از نمایشگاه کتاب در مصلی امام خمینی (ره)۹ یاسوج بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد، دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان از ۱۸ تا ۲۳ آبان ماه جاری در محل مصلی امام خمینی (رحمه الله علیه) یاسوج افتتاح و در حال فعالیت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شب گذشته و همزمان با آخرین روز برپایی نمایشگاه، «آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی»، نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با هیئت همراه از این نمایشگاه بازدید کردند.

 

در این بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر حوزه های علمیه خواهران استان، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی مدیرکل و مدیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی نوزدهمین نمایشگاه کتاب نیز حضور داشتند.

 

این نمایشگاه از ۱۸ لغایت ۲۳ آبان همه روزه صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۵ لغایت ۲۰ پذیرای علاقه مندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی بود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد کنفرانس وحدت اسلامی اصفهان وحدت خبرگزاری شبستان کانون های مساجد هفته کتاب و کتابخوانی کتاب خوانی نمایشگاه مطبوعات نمایشگاه رسانه های دیجیتال نمایشگاه کتاب نمایشگاه بازدید نماینده ولی فقیه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۹۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت سفارش کتب درسی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، ظهر امروز_ چهارشنبه، پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده که پیش از این قرار بود از بیست‌وهشتم فروردین آغاز شود، از امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پایان خرداد ادامه دارد.

وی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) سفارش خود را ثبت کنند.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی «my.Gov.ir» یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی «my.medu.ir» یا سامانه «irtextbook.ir» مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از دهم تیر آغاز می‌شود و تا نهم شهریور ادامه دارد.

جمالی‌آرند خاطرنشان کرد: همچنین دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم هم از دهم تیر باید برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

وی گفت: کتاب‌های درسی دانش‌آموزان همه دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده‌است، توزیع می‌شود.

کد خبر 747531

دیگر خبرها

  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد