Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@06:25:24 GMT

معامله ۹ کیلوگرم شمش طلا در بورس کالای ایران

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۹۳۶۵

معامله ۹ کیلوگرم شمش طلا در بورس کالای ایران

معامله ۹ کیلوگرم شمش طلا در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران انجام شد. ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته میزبان دادوستد 9 کیلوگرم شمش طلا بود و در این روز 15 هزار و 686 تن میلگرد، 60 تن بیلت و 506 تن شمش هزار پوندی آلومینیوم هم در این تالار معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین 27 هزار و 183 تن مواد شیمیایی، 3هزار و 80 تن مواد پلیمری، 500 تن قیر و 6 هزار و 500 تن وکیوم باتوم در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران در روز چهارشنه به فروش رسید.

​براساس این گزارش، تالار صادراتی بورس کالای هم در این روز شاهد دادوستد 78 هزار و 694 تن قیر، 3 هزار و 400 تن گوگرد و 60 تن عایق رطوبتی بود.

‎3 راهکار بورس کالا برای تامین نیازهای بازار پتروشیمیپیشنهاد عرضه زعفران بسته‌بندی شده در بورس کالاانعقاد ٤٧ هزار قرارداد آتی زعفران نگین در بورس کالا

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بورس کالا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بورس کالا بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۹۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد راضی جلالی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان اظهار کرد: پایانه‌های مرزی خوزستان برای مبادلات تجاری با کشورهای دیگر از ظرفیت‌های اقتصادی مهم کشور است.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان ادامه داد: با این وجود، برخی از این پایانه‌ها با مشکلاتی روبه‌رو هستند و این مسائل بر امر صادرات و واردات و یا ترد مسافران اثر گذار است.

وی گفت: خوزستان در بحث کنترل بازار و میزان تورم کالاهای اساسی بعد از تهران رتبه دوم کشور را در سال گذشته کسب کرد.

راضی جلالی با اشاره به اقداماتی که برای تثبیت قیمت مرغ در استان انجام شده است، افزود: با پیگیری‌های انجام شده و با همکاری دستگاه‌های مربوطه وضعیت جوجه‌ریزی و تأمین مرغ در بازار مدیریت شده است.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان تاکید کرد: خوزستان در بحث شکر یکی از تولید کنندگان عمده کشور است و در استان نباید در تأمین و قیمت این کالا چالشی ایجاد شود.

کد خبر 6086454

دیگر خبرها

  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • تامین ارز کالای قاچاق در چهارراه استانبول/ بازار غیررسمی آرام می‌شود
  • معامله ۴۲۱۰ کیلوگرم اوراق شمش طلا در بورس کالا
  • کاسبی با ترس و لرز/ چرا کاسبان در هر معامله بخشی از سرمایه خود را از دست می‌دهند (فیلم)