Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@19:49:10 GMT

حامی فعالیت های حوزه جوانان هستم

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۹۴۴۲

حامی فعالیت های حوزه جوانان هستم

جلسه مدیرکل و معاون فرهنگی و امور جوانان با منتخبین مجمع سازمانهای مردم نهاد استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،  در این جلسه مدیرکل ضمن تقدیر از از معاونت و کارشناسان حوزه جوانان بابت برگزاری شایسته انتخابات مجمع، استفاده از ظرفیت سمنهای جوان استان در برنامه ریزی و اجرای فعالیتهای اداره کل را از اولویتهای کاری اداره کل دانست و گفت: درخواست های سمن ها و معاونت جوانان همیشه مورد موافقت اینجانب قرار گرفت و حامی فعالیت های حوزه جوانان هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه هر یک از اعضاء مجمع  سمن خود را معرفی کردند و از آمادگی جهت مشارکت در برنامه های اداره کل خبر دادند.

در پایان رمضانی معاون فرهنگی و امور جوانان نیز ضمن تشکر از منتخبین مجمع سمن های جوان به جهت حضور در عرصه رقابت در انتخابات بیان داشت طی ماه های گذشته بسترهای لازم جهت استفاده از ظرفیت مجمع سمن های جوان در معاونت فراهم شده و پس از جلسات کارشناسی با اعضا مجمع اختیاراتی به مجمع تفویض خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: توجه به مسائل فرهنگی اخلاقی و منش پهلوانی در ورزش ماندگار است جام خوشه چین بسترساز تبادل تجربیات ورزشکاران روستایی است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قم رقابت کارشناسی معاون ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی - ایرانی»

در نخستین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۴۰۳ که عصر امروز سه‌شنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، گزارش عملکرد یکساله شورای انقلاب فرهنگی از جمله ۹۹ مصوبه این شورا در سال گذشته در حوزه مسائل فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت و علم و فناوری مورد بخث و بررسی قرار گرفت.

همچنین «واگذاری تنظیم بازار کسب و کار‌های بازی‌محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و «واگذاری ماموریت بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران به دانشگاه تهران» از جمله مصوبات جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

در این جلسه مباحث مفصلی نیز درباره موضوع عفاف و حجاب مطرح و بر ضرورت اقناع‌سازی، رفع شبهات نسل جوان و تبیین اهمیت موضوع در کنار الزام به رعایت قانون در این زمینه به‌ویژه در ادارات دولتی و همچنین اجرای وظایف دستگاه‌های فرهنگی و آ‌موزشی در حوزه عفاف و حجاب تاکید شد.

در همین راستا مقرر شد دستگاه‌های مسئول در حوزه عفاف و حجاب تا هفته آینده برنامه‌های اجرایی، ایجابی و فرهنگی خود را که در حوزه وظیفه شورای عالی انقلاب فرهنگی است، جهت بررسی و تصویب به دبیرخانه این شورا ارائه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی
  • تصویب سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» در شورای انقلاب فرهنگی
  • تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی»
  • تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی - ایرانی»
  • «ایران جوان بمان» با معرفی ایده «عطاری‌ها و سقط جنین»
  • ضرورت فراهم‌سازی‌ امکانات مورد نیاز فعالان عرصه هوش مصنوعی در فارس
  • وزیر ورزش و جوانان گفت: حجاب ورزشکاران نشان دهنده اقتدار فرهنگی ایران است
  • خسروپناه: ضعف حکمرانی در حوزه صوت و تصویر فراگیر مرتفع شود
  • تلاش صندوق توسعه و احیاء برای مرمت و واگذاری بهره‌برداری ۱۰۰ بنای تاریخی در سال جاری
  • فعالیت ۱۰۰ شاعر در حوزه هنری گلستان