Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@12:03:19 GMT

ایلام| مردم و شهر مهران جزو حافظه ملت ایران هستند

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۹۴۶۲

ایلام| مردم و شهر مهران جزو حافظه ملت ایران هستند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: مردم و شهر مهران جزو حافظه ملت ایران هستند. ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت‌الاسلام محمد قمی شامگاه پنجشنبه در جشن میلاد پیامبر اعظم(ص) در صحن امام‌‌زاده سید‌حسن شهرستان مرزی مهران اظهار داشت: همه مردم ایران نسبت به مهران و شهرهایی که مثل مهران خدمتگزار زائران سیدالشهدا(ع) بودند قلباً قدردان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌ سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: اربعین ‌یک جلوه از اهتمام ماست و به فضل خداوند ما مطمئنیم این سفر زیارتی اربعین هر سال پررونق‌تر از قبل می‌شود.

اقدام جهادی موکب‌داران ایلامی در پذیرایی ‌از زائران اربعین الگوی تفکر جهادی استتجلیل مقام معظم رهبری از مردم شهرستان مهران به جهت خدمات رسانی اربعینتقدیر از مردم مهران برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی+ عکس

وی افزود: سازمان تبلیغات کشور ستاد اربعین سال آینده رو پرقدرت‌تر از امسال تشکیل می‌دهد و برای شهر مهران یک مرکز و اداره ویژه در نظر و ایجاد می‌شود.

قمی بیان کرد: ما آمده‌ایم از تک‌تک مردم شهر مهران قلباً قدردانی کنیم بابت خدمت خالصانه‌ای که به زائران اربعین داشتند و ارادت خود را ابراز کنیم.

وی افزود: ما در کنار مردم هستیم و خواهیم بود و فکر می‌کنیم هر سال که می‌گذرد زحمت مردم مهران افزون‌تر می‌شود و کار سنگین‌تر و مردم بیشتری از این دروازه به سمت کربلا مشرف می‌شوند آینده نه‌چندان دور پررونق و توسعه یافته پیش روی مهران است و ما کمک خواهیم کرد، زیرساخت‌ها تقویت شود و هویت بالنده‌ مردم مهران که خدمت به سیدالشهدا(ع) در آن نهادینه‌ شده استان انشاالله قدرتمندتر شود.

سخنران مراسم جشن میلاد پیامبر اعظم(ص) خاطرنشان کرد: مهران دارای هویت و این شهر دارای شخصیت است، کلمه مهمان‌نوازی در مقابل عظمت کار مردم مهران در ایام اربعین بسیار کم است چرا که مردم این شهرستان در این ایام سختی‌های زیادی تحمل کردند و حتی نمی‌توانستند از خانه‌های خود خارج شوند.

قمی عنوان کرد: خوش به سعادت مردم مهران که میزبان این حجم زائران امام حسین(ع) هستند، امیدواریم این شهرستان بیشتر از گذشته آبادتر شود تا توفیق خدمات‌رسانی به زائران اربعین همچنان در این شهرستان استمرار پیدا کند.

وی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از مردم مهران و زحمات و تلاش‌های آن‌ها در ایام اربعین تقدیر و قدردانی می‌کند و وظیفه خود دانست از این مردم نجیب در دو روز گذشته با اهدای لوح و هدیه معنوی تقدیر کند.

وی گفت: مردم مهران با این حرکت عظیم و عاشقانه در میزبانی از زائران امام حسین(ع) نشان دادند، حق بزرگی بر گردن مسئولان کشوری و استانی برای توجه بیشتر از گذشته به این شهر دارند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: خوش به حال مسئولانی که مانند مردم اهمیت اربعین را درک کردند و بدا به حال مسئولی که در این حرکت عظیم کم‌کاری کرده باشد که البته امیدواریم چنین مسئولی را نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: مردم و شهر مهران جزو حافظه ملت ایران هستند، مردم با شنیدن نام مهران امروز یک عالمِ خاطره دوست‌داشتنی در ذهن آن‌ها نقش می‌بندد.

وی ادامه داد: مردم ایران این شهر را دوست دارند، سازمان تبلیغات به اینجا آمد که بگوید برای این شهر و مردم این دیار و هویت آن احترام قائل است.

انتهای پیام/ 863/ح

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از محفل قرآنی امام‌حسنی‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام قمی با تمجید از خادمان و مردم حاضر در جشن بزرگ محفل در صفحه شخصی خود نوشت: آفرین بر خادمان محفل قرآنی امام حسنی‌ها، بیش از یکصد و بیست‌هزار روزه‌دار عاشق قرآن و اهل‌بیت (ع)، در این محفل بزرگ ماندگار در تاریخ تهران، کتاب خدا را سر دست گرفتند و با تمسک به آن، بهترین دعاها را به مظلومان تاریخ در غزه تقدیم نموده و انتقام الهی را برای ظالمان مسئلت کردند.

کد خبر 6063265

دیگر خبرها

  • برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان در حال برگزاری است
  • اجرا برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان
  • تردد ۱۸۱ هزار نفر از مرز مهران
  • مراسم افطاری سازمان تبلیغات اسلامی در استایوم آزادی کار بزرگی بود
  • تجلیل رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از محفل قرآنی امام‌حسنی‌ها
  • جنگ، جنگ رسانه‌ای است؛ هرکس رسانه‌ی قوی‌تر داشته باشد، موفّق‌تر است | حافظه‌ی ادبی مردم ما ضعیف است | مجری تلویزیون هم شعر را غلط میخواند
  • حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد یکی از مجموعه‌های پرکار استان است
  • تردد ۱۴۳ هزار نفر از مرز مهران
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین حسینی در بام ایران + تصاویر