Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه معتبر اکیپ فرانسه به بازتاب شکست تلخ ایرانی در انتخابی جام جهانی قطر اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال عراق در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توانست با نتیجه دو بر یک ایران را شکست دهد. نشریه اکیپ فرانسه نوشت: مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی با تیم ملی فوتبال ایران به بحران رسیده است. تیم او در دومین بازی پیاپی خود در انتخابی جام جهانی نیز طعم شکست را چشید تا با دو امتیاز کمتر از بحرین در رده سوم قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این باخت به منزله قرار گرفتن ایران در یک بحران است. حالا ایران ۴ امتیاز از عراق صدرنشین گروه عقب افتاده است که از سال ۱۹۸۶ در جام جهانی حاضر نبوده است و فعلا صدرنشین گروه است.

از جمله دیگر اتفاقات مهم می‌توان به شکست تیم ملی چین به سوریه اشاره کرد که باعث استعفای مارچلو لیپی از هدایت چینی‌ها شده است.

جام جهانی ۲۰۲۲ برای اولین بار در خاورمیانه برگزار می‌شود و قطر میزبانی این رویداد را برعهده دارد و غیر از قطر که حضورش در این رقابت‌ها قطعی است، ۴ سهمیه مستقیم برای صعود به این رقابت‌ها به تیم‌های آسیایی تعلق گرفته است و یک تیم نیز راهی پلی آف می‌شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۹۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین شکست حریف حسن یزدانی در انتخابی المپیک

دیوید تیلور دارنده ۴ طلای جهان جهان و المپیک است که در سال های اخیر ۵ مرتبه موفق به شکست حسن یزدانی اسطوره کشتی ایران شده است.

تیلور در نخستین مبارزه خود در انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا برای حضور در المپیک پاریس مقهور زیرگیری های انفجاری آرون بروکس شد.

هر کشتی گیری که به ۲ برد از ۳ مبارزه برسد راهی المپیک می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد 
  • دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده/اسرائیل شکست خورده
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود
  • شکست تیلور به نفع ایران شد/بین یزدانی وقاسمپور انتخابی برگزار شود
  • باخت تیلور برنامه‌های یزدانی را به هم ریخت!
  • قاتل دیوید تیلور را بیشتر بشناسید
  • اولین شکست حریف حسن یزدانی در انتخابی المپیک