Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@13:28:28 GMT

فهرست اعضای تازه وارد باشگاه ثروتمندان جهان

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۹۵۱۴

فهرست اعضای تازه وارد باشگاه ثروتمندان جهان

در سال جاری ۱۵ نفر میلیاردر شدند و ۱۴ نفر نیز از باشگاه ثروتمندان خارج شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از بیزینس اینسایدر، سال گذشته سال آسانی برای میلیاردر‌ها در سطح جهان نبود. برای نخستین بار در طول هفت سال اخیر ثروت افراد ثروتمند کاهش پیدا کرد؛ به گونه‌ای که طبق اعلام موسسه "کپ گمینی" ثروتمندان در سطح جهان سال گذشته هفت درصد ثروت خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی این مدت شماری از افراد موفق شدند تا طعم میلیاردر شدن را بچشند و برخی دیگر نیز بخش زیادی از ثروت خود را از دست دادند.   در ادامه با برخی از کسانی که برای نخستین بار به جمع اعضای باشگاه ثروتمندان در سال ۲۰۱۹ پیوستند آشنا می‌شوید:

۱-کایلی ینر
یکی از چهره‌های سرشناس حوزه محصولات آرایشی بهداشتی در فضای مجازی که در ماه مارس امسال به عنوان جوان‌ترین میلیاردر خود ساخته از سوی نشریه فوربس معرفی شد.

۲- کیتی رونان و کاترین فیلدز
این دو متخصص پوست با یکدیگر اقدام به تاسیس یک برند تولید محصولات مراقبتی پوست کردند. اکنون ثروت هر کدام از این دو نفر به ۱.۵ میلیارد دلار رسیده است.

۳- اریک یوان
مدیر سابق شرکت سیسکو در سال ۱۹۹۷ از چین به آمریکا مهاجرت کرد. او مالک ۲۰.۵ درصد سهام شرکت " زوم" است که خود بنیان گذاری کرد. ثروت وی در حال حاضر ۳ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

۴- استوارت باترفیلد
بنیان‌گذار و مدیر عامل برند " اسلک" که اکنون ۱.۶ میلیارد دلار ثروت در اختیار دارد.

۵- جوردن کاتزمان و الکس فنکل
این دو نفر با یکدیگر شرکت "اسمایل دیرکت کلاب" را بنیان‌گذاری کردند و به عنوان دو نفر از جوان‌ترین میلیاردر‌های آمریکا نیز شناخته می‌شوند. کاتزمان در حال حاضر ۱.۲ میلیارد دلار و فنکل نیز یک میلیارد دلار ثروت در اختیار دارند.

۶- اریک تسه
میلیاردر شدن این جوان ۲۴ ساله در یک روز بازتاب بسیار زیادی در مطبوعات داشت. این فرد چینی به لطف هدیه پدر و مادر خود که حدود ۲۲ درصد سهام یک شرکت دارویی بزرگ می‌شد دارای ۳.۸ میلیارد دلار ثروت شد.

۷- زافرا کاتز
این زن ۵۷ ساله از سال ۲۰۱۴ جانشین مدیرعامل قبلی شرکت " اوراکل" شد و یکی از معدود افراد لیست حاضر است که بدون تاسیس شرکت یا برند خود میلیاردر شد. ثروت وی در حال حاضر یک میلیارد دلار است.

۸- آدام نویمان
بنیان گذار شرکت " وی وورک" که ۳.۵ میلیارد دلار ثروت دارد.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۹۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلا وارد کانال جدید شد/ قیمت جدید طلا ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آخرین معاملات بازار جهانی نشان می‌دهد که قیمت طلا با افزایش ۰.۳ درصدی نسبت به روز گذشته به نرخ ۲ هزار و ۳۸۶ دلار رسید.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که اونس طلا طی یک هفته گذشته ۳۵ دلار و طی یک ماه گذشته ۲۳۱ دلار افزایش قیمت داشته است.

بر همین اساس، طلا در طول یک هفته گذشته ۱.۴ درصد و در طول یک ماه گذشته ۱۰.۷ درصد گران شده است.

براساس گزارش رویترز، قیمت طلا در اولین ساعات تجارت در آسیا در روز سه شنبه افزایش یافته است. تمایل به خرید این فلز گرانبها به خاطر تشدید تنش‌های خاورمیانه و با وجود بالا رفتن ارزش دلار و سود اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا افزایش یافته است. افزایش بیش از حد انتظار خرده فروشی در آمریکا در ماه مارس احتمال به تاخیر افتادن کاهش نرخ بهره فدرال رزرو را در سال جاری میلادی افزایش داده است.

گزارش افزایش بیشتر از حد انتظار خرده‌فروشی در آمریکا در ماه مارس ارزش دلار را ۰.۲ بالا برد و سود اوراق قرضه خزانه داری این کشور هم به بالاترین رقم طی ۵ ماه گذشته رسیده است.

بازار حالا انتظار دارد فدرال رزرو نرخ بهره را دو بار و هر کدام ۲۵ واحد پایین بیاورد در حالی که قبلا انتظار سه بار کاهش نرخ بهره می‌رفت.

برخی عقیده دارند آرام شدن تاثیر تنش‌های ژئوپلیتیکی قیمت طلا را در کوتاه مدت تا ۲۲۰۰ دلار پایین خواهد آورد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895673

دیگر خبرها

  • فهرست سبد خرید کتاب‌ را آماده کن | تصمیمات تازه برای نمایشگاه کتاب سی‌وپنجم
  • ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد کشور شده باشند | ما چنین کار کثیفی را تحمل نمی کنیم
  • دولت نجات ملی یمن : ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد بندر المخا شدند
  • فهرست بازیکنان ذوب آهن در دربی اصفهان اعلام شد
  • تازه‌ترین گزارش آماری صندوق هنر منتشر شد/ توضیحات آقای مدیر
  • ورود ۹۶ داروی جدید به بازار دارویی کشور در سال ۱۴۰۲
  • ۲۰۰ میلیون دلار صرفه جویی ارزی از محل تولید داروهای جدید
  • ورود ۹۶ داروی جدید در سال ۱۴۰۲ به بازار
  • طلا وارد کانال جدید شد/ قیمت جدید طلا ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • امن ترین خطوط هوایی جهان کدامند