Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دستور رئیس جمهوری برای تامین مسکن کارکنان دولت، گفت: ثبت‌نام طرح ملی مسکن در تهران از پایان آذرماه آغاز می‌شود. ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش تسنیم درباره طرح ملی مسکن، اظهار کرد: تاکنون 15000 نفر در سه استان در این طرح ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ثبت نام در استان قم طی 2 ساعت به پایان رسید، افزود: در حال آماده سازی زمین در این استان هستیم و به زودی ثبت نام طرح ملی مسکن مجددا آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: تا پایان آذر ماه ثبت نام از متقاضیان واجد شرایط استان تهران نیز آغاز خواهد شد. 

وزیر راه و شهرسازی با بیان این که تهرانسر نیز جزو طرح ملی مسکن است، یادآور شد: برنامه مسکن کارکنان (تام کاد) به سازمان برنامه و بودجه رفته و رئیس جمهوری دستور طراحی مدل اجرایی آنرا داده است.

اسلامی با اشاره به این که مسکن کارکنان از مسیر پس انداز اجرا می شود، گفت: کارت مصالح ساختمانی بین بانک مسکن و شرکت مجری نهایی شده است.

وی همچنین در واکنش به موضوع لغو بخشنامه وزیر سابق در حوزه نظام مهندسی ساختمان افزود: من چیزی را لغو نکرده ام، بلکه وضع کرده‌ام.

ثبت‌نام 17700 نفر در فاز اول طرح ملی مسکن تا امروزطرح ملی مسکن تهران از تهرانسر آغاز شد/ 20 هزار نفر ثبت نام کردند

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قیمت مسکن بازار مسکن وام مسکن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت مسکن بازار مسکن وام مسکن قیمت مسکن بازار مسکن وام مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور شهرداری به بوستان‌ها درباره سفید بالک‌ها

حسین نظری در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح بیشتر برای این اقدام شهرداری تهران گفت: هفته گذشته به سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران دستورات لازم جهت اتخاذ تدابیر لازم شامل انجام سم پاشی و سایر موارد مقابله‌ای برای جلوگیری از طغیان سفید بالک ها در تهران داده شده است.

وی افزود: مدیر عامل سازمان بوستان ها آقای مختاری هم اعلام کردند که هماهنگی های لازم در کمترین زمان برای انجام اقدامات مقابله ای آغاز می شود.

معاون شهردار تهران ادامه داد: معمولا افزایش سفیدبالک ها از مناطق جنوبی شروع می شود که قطعا با انجام تدابیر پیشگیرانه جلوی طغیان آنها گرفته خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سفید بالک توت حشره کوچک سفید رنگی از جنس Aleuroclava است که از سال ۱۳۹۳ به دلیل در دسترس بودن میزبان گیاهی (توت و زیتون)‌ و همچنین فعال نبودن و یا عدم استقرار دشمنان طبیعی و کار آمد در فضای سبز شهر تهران به حالت طغیانی در آمده است.

سفیدبالک با کاهش دما وارد مرحله زمستان گذارنی می‌شود و تابستان سال آینده با گرم شدن هوا فعالیت خود را آغاز می‌کند. سفید بالک‌ها برای انسان بی‌ضرر هستند و تنها از شیره گیاهان میزبان تغذیه می‌کنند و سبب ضعف و در نهایت خشک شدن گیاه می‌شوند.

به‌طور کلی هیچ یک از سفید بالک‌های شناسایی و گزارش شده در دنیا ناقل بیماری به انسان نیستند و تنها در صورت افزایش بیش از حد در هوا مزاحمت‌هایی را برای شهروندان ایجاد خواهند کرد و در صورت ورود به دستگاه تنفسی ممکن است سبب تحریکات تنفسی شوند که برای جلوگیری از آن می‌توان از ماسک استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم سبزبانان و پاکبانان صاحب خانه می شوند
  • پیش‌بینی قیمت مسکن تا پایان سال ۱۴۰۳ | برای خرید مسکن در ارزان‌ترین نقظه تهران باید این مقدار هزینه کنید
  • سبزبانان و پاکبانان قشم صاحب خانه می‌شوند
  • پرونده مسکن مهر مِهستان تا تابستان بسته می‌شود
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستور کار
  • دستور شهرداری به بوستان‌ها درباره سفید بالک‌ها
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی حمایتی در خوزستان در دستور کار قرار دارد
  • حسن روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد/ ما منطقه امن می‌خواهیم/ باید خودانتقادی را آغاز کنیم/ کشور و نظام نیازمند مشارکت عام است
  • روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد /باید خودانتقادی را آغاز کنیم /کشور و نظام نیازمند مشارکت عام است
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی در دستور کار