Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی شجاعی که چندی پیش گلایه‌هایی از صادر نشدن مجور انتشار مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه خود را بیان داشته بود، دو اثر تازه خود را در قالب نیایش‌واره روانه بازار کتاب کرد.

این دو اثر با عنوان «چشم‌انتظاری» و «خدا مال همه است» از سوی انتشارات کتاب نیستان روانه بازار کتاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب چشم‌انتظاری که با گرافیک زیبای فرزاد ادیبی روانه بازار شده است مجموعه‌ای از نیایش‌واره‌های شجاعی با موضوع انتظار است که بخش عمده آن خطاب به امام زمان (عج) نوشته شده است.

کتاب خدا مال همه است نیز مجموعه‌ای دعاهایی است که شجاعی از زبان مخاطب عام و خطاب به پرودگار به رشته نگارش در آورده است.

شجاعی که پیش از این تجربه موفقی در تولید چنین متونی داشته است اینبار نیز تلاش کرده تا این متون را در قالب گرافیکی تازه و بدیعی به مخاطب عرضه کند که حاصل آن تولید کتاب‌هایی با قطع‌های متفاوتی شده است.

در بخشی از کتاب چشم‌انتظاری می‌خوانیم:

انتظار دیدار تو بهانه زیستن ماست و راز تنفس ما و رمز ایستادن ما. بع عشق دیدار تو بود که ما چشم به این جهان گشودیم و سختی این سفر و غربت این اقامت را به جان خریدیم. هرگاه که افتادیم، یاد تو افتادیم و اگر بلند شیم به یاد تو بلند شدیم. ما توان و حیات و توشه سفر به عشق دیدار تو گرفتیم.

به ما دست دادند که برای توبیفشانیم

به ما پا دادند که در پی تو بگردیم

به ما سر دادند که در راه تو نثار کنیم

به ما دل دادند که به محبت تو بسپاریم

به ما گوش دادند که صدای دلنشین تو را بشنویم

و به ما چشم دادند که در قدمانت بگستریم

ما را به شوق دیدار تو راهی این دیار کردند...

این کتاب را به تازگی انتشارات کتاب نیستان با طراحی گرافیک مینا عظیمی و فرزاد ادیبی منتشر کرده است.

کد خبر 4772108 حمید نورشمسی

منبع: مهر

کلیدواژه: سید مهدی شجاعی ادبیات دعا و نیایش هفته کتاب هفته کتاب و کتاب خوانی ترجمه گردشگری کتاب و کتابخوانی بازار نشر ادبیات ادبیات جهان تازه های نشر رایزنی فرهنگی جایزه ادبی معرفی کتاب سازمان اسناد و کتابخانه ملی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال العین امارات با وجود شکست ۱-۲ برابر الهلال در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به واسطه برتری ۲-۴ در دیدار رفت، راهی فینال این مسابقات شد.

العینی‌ها که تنها قهرمانی خود در این تورنمنت را در سال ۲۰۰۳ به دست آوردند، از آن مسابقات یک فوق ستاره ایرانی را به خاطر دارند که محبوبیت بی‌نظیری در استقلال دارد؛ فرهاد مجیدی!

فرهاد که پیش از بازی هم با انتشار ویدیو گلزنی خود در نیمه‌نهایی آن مسابقات برای العین و شاگردان کرسپو آرزوی موفقیت کرده بود، حالا با انتشار تصویری از عکس تیمی العینِ قهرمان آسیا با حضور خودش، صعوا به فینال را به اعضای تیم سابق خود، تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • کتاب در فروردین؛ رشد ۱۵ درصدی تولید و انتشار ۲۸۲۵ عنوان جدید
  • سهم فرهنگ آب رفت
  • رشد ۱۵ درصدی تولید و انتشار ۲۸۲۵ کتاب جدید در فروردین ۱۴۰۳
  • انتشار زندگینامه فرمانده گردان تبوک در «خواب‌های زنگ‌دار»
  • انتشار اوراق سپرده خاص به کنترل انتظارات تورمی منجر شد
  • ترمز رشد خودرو‌های برقی کشیده شد
  • ترمز رشد خودروهای برقی کشیده شد
  • جنجال ادعای عکس دختر نیمه‌برهنه در خیابان‌های تهـران!
  • انتشار رباعی‌های حمید رضا شکارسری پس از ۷ سال