Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عزت الله یسلیانی رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنجان گفت: بیش از هزار متر مربع از اراضی متعلق به سازمان ملی زمین و مسکن، واقع در دره نوگوران از توابع شهر باغشاد این شهرستان با حکم قضایی رفع تصرف شد.

او ارزش این اراضی را بیش از ۶ میلیاردریال اعلام کرد و افزود:جلوگیری از اخلال، تصرف، تجاوز، تخریب و دخالت در اراضی عمومی، تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان، متصرفان و متجاوزان از وظایف و اختیارات یگان حفاظت از اراضی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهر ستان لنجان در جنوب غربی استان اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام/م

 

رفع تصرف اراضی لنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه وشهرسازی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۹۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی دولتی کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان،فرمانده انتظامی استان کرمان از رفع تصرف اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در محدوده یکی از مناطق کوهستانی شهر کرمان خبر داد.

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس شهرستان کرمان در زمینه مبارزه با پدیده زیانبار زمین خواری در پی دریافت شکایتی مبنی بر تصرف اراضی دولتی در یکی از مناطق کوهستانی شهر کرمان، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

 وی افزود: بدین منظور یک تیم از ماموران به منطقه مورد نظر در حوزه روستای ده لوءلوء اعزام و در بررسی‌های میدانی متوجه شدند، افردی بدون مجوز ۱۰۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی را به صورت غیرقانونی تصرف کرده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: پس از جمع آوری دلایل و مستندات موجود با هماهنگی قضائی و به اتفاق کارشناس اداره بنیاد مسکن و شهرسازی نسبت به رفع تصرف این اراضی اقدام شد.

وی تصریح کرد: این زمین‌های دولتی که بنا به اعلام کارشناس مربوطه، بالغ بر هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال ارزش داشتند به اموال دولتی بازگردانده و دست زمین خواران از تصرف و فروش آن‌ها کوتاه شد.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف اراضی دولتی کرمان
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • فرماندار جدید کاشان معارفه شد + سوابق
  • آزادسازی ۹۵ درصد ‌اراضی ‌مسیر بزرگراه شمالی کرج پس از ۹ سال
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری