Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: صندوق بین‌المللی پول اعلام کرده که ایران در ۲۰۲۰ از رکود خارج شده و رونق به اقتصاد ایران باز می‌گردد. ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

محمدباقر نوبخت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، از افزایش 20 درصدی پرداخت حقوق کارمندان در سال‌جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: با وجود تمام تحریم‌ها، هیچ مشکلی در زمینه پرداخت وجه خرید تضمینی گندم، پاداش و پاداش پایان خدمت بازنشستگان نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سه ماهه نخست امسال 29 هزار میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی تخصیص  و به دستگاه‌های مختلف پرداخت شده است.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه نظام در برابر تمام توطئه‌های دشمنان مستحکم ایستاده است، تصریح کرد: صندوق بین‌المللی پول اعلام کرده که ایران در 2020 از رکود خارج شده و رونق به اقتصاد ایران باز می‌گردد.

نوبخت گفت: امیدوارم همه با هم با «وحدت» در جنگ اقتصادی در برابر دشمنان نظام پیروز می‌شویم.

نهاوندیان: اقتصاد کشور به ریل برگشت / برگزاری اجلاس جهانی گردشگری در ایرانمعاون اقتصادی رئیس جمهور: نیاز واحدهای تولیدی به سرمایه در گردش افزایش یافته استاقتصاد جهان رو به رکود می‌رود

در ادامه گفت‌وگوی ویدئویی رئیس سازمان برنامه و بودجه پیرامون وضعیت اعتباری پروژه‌های عمرانی و اقتصاد ایران را ببینید:

 

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مدافع تاثیرگذار به نیمکت آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، بهروز نوروزی‌فرد مدافع تاثیرگذار آلومینیوم اراک که در بازی با پرسپولیس دچار مصدومیت شد و از زمین بازی خارج شد پس از مدت‌ها روی نیمکت این تیم قرار گرفت.

این مدافع پس از مصدومیت از لیست آلومینیوم اراک خارج شد و فرصت بازی را از دست داد و حالا در آستانه بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس روی نیمکت آلومینیوم قرار گرفت تا شانس حضور در آن مسابقه را داشته باشد.

به نظر نمی‌رسد که مجتبی حسینی در این مسابقه از مدافع تاثیرگذار خود استفاده کند و او را با آمادگی بیشتر در بازی جام حذفی به کار بگیرد و در این مسابقه با خط دفاعی که به میدان فرستاده بازی را به پایان برساند.

البته این احتمال وجود دارد که این بازیکن دقایق پایانی برای زمان کوتاهی درون زمین قرار بگیرد تا مجدد در فرم بازی قرار بگیرد و با آمادگی بیشتری در ادامه فصل به میدان برود.

دیگر خبرها

  • بودجه و شجاعت بازگشت به ماه وجود ندارد!
  • چرا بازگشت انسان به ماه سخت است؟
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • رئیس پزشکی قانونی : حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • بازگشت مدافع تاثیرگذار به نیمکت آلومینیوم
  • رئیس پزشکی قانونی: حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد/ نوسانات ارز برای ما بسیار طاقت فرسا و سخت شده است
  • اجرای ۱۸ پروژه بااولویت/۱۲۰۰ هکتار به فضای سبز ساری اضافه می شود
  • ذاکری: پیام امام در حوزه مسکن فراموش شد! باید به همان مسیر برگردیم / «آرامش قبرستانی» مسکن افتخاری ندارد / رکود مسکن، درمان مشکلات اقتصادی کشور نیست / سیاستگذاران از لجبازی با متغیرهای اقتصادی دست بردارند