Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@23:35:20 GMT

علت تعطیلی9مدرسه‌ ایرانی‌ در خارج؟

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۹۷۲۹

رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش درباره علت تعطیلی ۹ مدرسه ایرانی خارج از کشور گفت: مدرسه‌ای‌ به علت چالش‌های ارزی تعطیل نشده، اگرچه محدودیت‌هایی وجود دارد. ناطقان: غلامرضا کریمی درباره علت تعطیلی ۹ مدرسه ایرانی خارج از کشور اظهار کرد: در ابتدا لازم به توضیح است که هیچ مدرسه‌ای در خارج از کشور به علت چالش‌ها و مشکلات ارزی تعطیل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم فعالیت مدارس خارج از کشور و دستور رئیس جمهور در این باره، مدرسه‌ای‌ به علت چالش‌های ارزی تعطیل نشده، اگرچه محدودیت‌هایی در اعزام معلم به خارج وجود دارد.

رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تعدادی از مدارس ما به علت آنکه جمعیت دانش‌آموزی از حد استاندارد کاهش و پایین‌تر آمده بود، ادامه فعالیت‌شان موضوعیتی نداشت.

کریمی افزود: از آنجا که تعداد کارگزاران نظام و اعزام شدگان به برخی کشورها به نسبت سال‌های قبل کمتر شده بنابراین طبیعی است که از تعداد دانش‌آموزان هم کاسته شده باشد، به عنوان مثال در برخی کشورها مانند جمهوری چک، کره شمالی، آفریقای جنوبی، میلان ایتالیا و برخی شهرهای دیگر، همانند سال‌های گذشته مدرسه داشتیم ولی امسال به دلایلی که گفته شد مدارس یاد شده به خودی خود بسته شدند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۱ هزار مدرسه در ۴۶ کشور جهان مشغول به فعالیت هستند و بالغ بر ۱۴ هزار دانش‌آموز در حال تحصیل داریم. منبع: ایسنا برچسب ها: تعطیلی ، مدرسه ، خارج از کشور

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تعطیلی مدرسه خارج از کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۹۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به کمک رسانی بیش از ۲۰۰ حامی کمیته امداد گفت: جذب حامیان خارج از کشور با قوت در کمیته امداد دنبال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، جلسه هم‌اندیشی جذب حامیان خارج از کشور با حضور جواد صفاری مدیر کل هماهنگی امور بین‌الملل کمیته امداد کشور، معاونان کمیته امداد، معافی مدیر کل کمیته امداد، روسای ادارات و مسئولان طرح اکرام کمیته امداد استان ویدئو کنفرانسی در ساری برگزار شد.

 میثم معافی مدیرکل کمیته امداد مازندران اظهار داشت: یکی از اهداف کمیته امداد جذب حامی است تا فرهنگ خیر و احسان در جامعه گسترش یابد.

وی با بیان اینکه جذب حامیان خارج از کشور را دنبال می‌کنیم افزود: با گسترش انفاق و کمک به محرومان در بین ایرانیان خارج از کشور این حامیان سفیران ما در خارج از مرز خواهند بود.

معافی تصریح کرد: شناساندن فعالیت‌های امداد و ایجاد اعتماد در میان حامیان ایرانی مقیم خارج از کشور زمینه استفاده از ظرفیت‌ها فراهم می‌شود.

معافی یادآور شد: 220  حامی ایرانی خارج از کشور حمایت از فرزندان ایتام و محسنین کمیته امداد مازندران را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: این حامیان خیراندیش ماهیانه مبالغی را به حساب مستقیم یتیمان و محسنین واریز می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم | انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • رئیسی: پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم/ انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی