Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@11:08:52 GMT

رشد ۱۷۶۱ واحدی شاخص بورس در سومین هفته آبان

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۹۸۲۲

رشد ۱۷۶۱ واحدی شاخص بورس در سومین هفته آبان

شاخص بورس در هفته گذشته با ۱۷۶۱ واحد افزایش، معادل ۰.۵۸ درصد رشد را به ثبت رساند. ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان معاملات سومین هفته آبان ماه تعداد 12852 میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش 65463 میلیارد ریال در بیش از یک میلیون و 668 هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت که در مقایسه با هفته قبل‌تر به ترتیب 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

07، 19 و 4.24 درصد افزایش را تجربه کردند.

این درحالی است که  تعداد 679 میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله نیز در هفته‌ای که گذشت در بورس تهران به ارزش کل بیش از 6907  میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با 49.44 و 48.49 درصد افزایش همراه شدند.

در بازار بدهی نیز که اوراق مشارکت، گواهی سپرده و صکوک معامله می شود، در این مدت تعداد یک میلیون و 200 هزار برگه اوراق مشارکت به ارزش کل بیش از 1195 میلیارد ریال معامله شد.

این گزارش می‌افزاید: شاخص کل بورس هم در هفته گذشته با 1761 واحد افزایش، معادل 0.58 درصد رشد را به ثبت رساند و به رقم 307094 واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با 2763 واحد افزایش معادل 3.22 درصد رشد کرد و رقم 88452 واحد را به نمایش گذاشت.

همچنین شاخص بازار اول با 1234 واحد افزایش به رقم 222696  واحد و شاخص بازار دوم با 3786 افزایش به عدد 626755 واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با 0.56 درصد و شاخص بازار دوم با 0.61 درصد افزایش همراه شدند.

شاخص بورس 438 واحد رشد کردشاخص بورس 2711 واحد رشد کرد

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بورس تهران شاخص بورس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بورس تهران شاخص بورس بورس تهران شاخص بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیل روند بازار سرمایه ۶ فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه) بازار سهام، با ۱۷ هزار و ۲۵۵ واحد افزایش معادل ۷۷ صدم درصد به دو میلیون و ۲۵۳ هزار و ۶۰۵ واحد رسید. شاخص هم وزن نیز با ۸ هزار و ۹۶۴ واحد افزایش معادل یک و ۱۸ صدم درصد در محدوده ۷۶۷ هزار و ۷۱ واحد قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید
  • رشد ۱۱ هزار واحدی بورس در پایان نخستین هفته کاری ۱۴۰۳
  • رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • بورس امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد افت کرد
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در سومین روز کاری ۱۴۰۳
  • بورس امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • تحلیل روند بازار سرمایه ۶ فروردین