Web Analytics Made Easy - Statcounter

 شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در واکنش به ترور بهاء ابوالعطا از فرماندهان ارشد جهاد اسلامی فلسطین توسط صهیونیست‌ها گفت: اسرائیل می‌خواهد با ترور مانع حرکت مقاومت شود.

اخبار سیاسی- او ادامه داد: صهیونیست‌ها در تلاش اند با این اقدامات مردم را بترسانند و ناامیدشان کنند تا از پشتیبانی جبهه مقاومت دست بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: جهاد اسلامی با حمله موشکی به تل آویو پاسخ اقدام صهیونیست‌ها را داد که این یعنی مقاومت توقف ناپذیر است و این جریان همیشه ادامه دارد.

او همچنین با اشاره به شکست گسترده تکفیری‌ها در عراق و سوریه گفت: جهان اسلام با شکست تکفیری‌ها آینده بهتر و روشنی خواهد داشت.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در پایان تصریح کرد: هنوز برخی تروریست‌ها در این دو کشور باقی مانده اند، اما واقعیت این است که آن‌ها دیگر قدرت و توانایی ایجاد گروه را ندارند که این موضوع نتیجه تلاش‌ها و ایستادگی جبهه مقاومت است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حزب الله فلسطین لبنان عراق سوریه جهان اسلام اسرائیل ترور شیخ نعیم قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۹۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ ضربه مهلک حزب الله لبنان به اشغالگران

به گزارش جام جم آنلاین، مقاومت اسلامی لبنان مواضع نظامیان صهیونیست را در رویسات العلم زیر آتش گرفت.

در بیانیه حزب الله آمده است: ما مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در رویسات العلم در حومه بلندی‌های کفرشوبا اشغالی هدف قرار دادیم.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در شرق شهرک ایفن مناحم با موشک هدف قرار داده است.

ساعتی قبل نیز مقاومت اسلامی لبنان مراکز جبل عدائر و الراهب را زیر آتش گرفته بود.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت مشغول کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

دیگر خبرها

  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده/اسرائیل شکست خورده
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید
  • انتقاد معاون حزب الله از کمک کشورهای عربی به اسرائیل برای دفع حمله ایران
  • ایران آماده جنگ است اگر... | انتقاد تند معاون حزب الله از کمک کشورهای عربی به اسرائیل برای دفع حمله ایران
  • انتقاد معاون دبیرکل حزب‌الله از کشورهای عربی به دلیل کمک به رژیم صهیونیستی برای دفع حمله ایران
  • نعیم قاسم: پیام «وعده صادق» به اسرائیل و حامیانش رسید
  • علی رضا حرب در جنوب لبنان به شهادت رسید + عکس و جزئیات
  • ۲ ضربه مهلک حزب الله لبنان به اشغالگران