Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@22:14:33 GMT

خانه بهداشت روستای چشمه کبود شهرستان ایلام افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۹۹۹۰

خانه بهداشت روستای چشمه کبود شهرستان ایلام افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور مسئولان کشوری و استانی، آیین بهره برداری از خانه بهداشت این روستا برگزار شد.

در ابتدای این آیین رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: احداث خانه‌های بهداشت در روستاهای محروم چشمه کبود شهرستان ایلام و پاریاب شهرستان ملکشاهی نمونه‌های از اقدامات خیرخواهانه این بانک در استان بوده که قطعاً این خدمت نیکوکارانه در اذهان مردم شریف استان ماندگار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد کریمیان بیانو کرد: استان ایلام در دوران دفاع مقدس با ایستادگی و مقاومت در برابر رژیم بعثی عراق، وفاداری خود به نظام را به اثبات رسانده و دین بزرگی بر گردن این نظام مقدس دارد.

 لازم به ذکر است که این خانه بهداشت در مساحت ۱۰۰ متر مربع عملیات احداث آن در سال ۹۶ آغاز شد و امروز رسماً مورد بهره برداری قرار گرفت.

کد خبر 4772669

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی ایلام بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله شهرکرد ایلام راهپيمايي 13 آبان گرگان تئاتر کودک و نوجوان شیراز قزوین هفته وحدت بیرجند سفر استانی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، مجید نژادحسین در گفتگویی به تشریح برخی از اقدامات صورت گرفته توسط معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری در سال گذشته و برنامه‌های سال آینده این حوزه پرداخت و اظهارکرد: از جمله اتفاقات خوبی که سال گذشته شاهد بودیم، می‌توان به بهره‌برداری از پل شهید میرزایی، تعریض پل دهرود به عنوان یک مطالبه ۲۰ ساله مردمی و آغاز حفاری خط ۳ مترو از انتهای بلوار امامت به بلوار امیریه اشاره داشت.

وی با بیان اینکه تا پایان خردادماه هم شاهد بهره‌برداری از تعریض پل سرخس در بلوار شهید باهنر و تقاطع غیرهمسطح شهید هریری خواهیم بود، گفت: علاوه بر این، در فروردین‌ماه، تست گرم خط ۳ هم انجام شد و با تلاش شبانه‌روزی همکاران شهرداری، تا پایان شهریورماه و اوایل مهرماه شاهد مسافرگیری در این مسیر خواهیم بود.

نژادحسین در ادامه صحبت‌های خود به صدور مجوز انعقاد خرید ۴۵۰ دستگاه اتوبوس توسط شورای شهر اشاره کرد که براساس این قراردادها، هرماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌‎ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه ایستگاه سلامت خط ۲ مترو هم تا ۲۲ بهمن‌ماه بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه‌های مدنظر برای سال ۱۴۰۳، احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه بوده که طرح مصوب هم دارد و با همکاری شهرداری شهرهای یاد شده و با حمایت استاندار امیدواریم این پروژه اجرایی شود.

نژادحسین گفت: عمده پروژه‌های اجرا شده در سال ۱۴۰۲ و پروژه‌های پیش‌بینی شده برای سال ۱۴۰۳، نیاز به تملک نداشته و با تامین اعتبار و پیش رفتن انعقاد قرارداد، در اختیار پیمانکار قرار می‌گیرد و سعی داریم در همین دوره به بهره‌برداری برسد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897769

دیگر خبرها

  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • آزرده خاطر شدن اهالی روستای یل چشمه سفلی از نابودی جنگل + تصاویر
  • ماجرای شکستگی لوله و هدر رفت آب این بار در روستای مله کبود + فیلم
  • بهره‌برداری از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری مجدد از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور
  • عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور در مدار بهره‌برداری قرار گرفت