Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@21:08:01 GMT

کاش دیگر کاپیتان ما نباشی

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۰۰۲۱

کاش دیگر کاپیتان ما نباشی

ما که بخیل نیستیم. در هزار توی مشکلات اقتصادی و اجتماعی دل خوش کرده ایم به یکی یا چیزی مثل تیم ملی فوتبال که بعد از کلی هزینه و بالا پایین و این ور و آن ور برود جام جهانی و مثلا یک امتیاز بگیرد و برگردد و ما برای تساوی برابر اسپانیا شادی کنان به کوچه و خیابان ها بریزیم و دق دلی امان از مسایل غیر فوتبالی را اینگونه با فوتبال خالی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه کنیم. خیلی فرصت شادی نداریم. به این هم راضی هستیم که مثلا با پیروزی بر عراق شاد باشیم و به آینده امیدوار اما انگار همین آرزوی متوسط هم دیگر در انتظارمان نیست.

آقای کاپیتان اول مطلب عرض کردم که ناسپاس و بی معرفت نیستیم. اما سوالم از شما این است که طی سالهای زیاد حضورت در تیم ملی کدام بازی را برایمان درآورده ای؟

یک بازی که گره خورده باشد و ما نیاز به پیروزی داشته باشیم و تو مانند فرشته های نجات سر برسی و با یک گل تکنیکی و انفرادی کمکمان کنی تا از بحران خارج شویم.

مثل علی کریمی، مثل کریم باقری،مثل علی دایی، مثل مهدی مهدوی کیا، مثل خداداد عزیزی حتی مثل وحید هاشمیان و...

کدام بازی از شما در خاطرمان هست که نه فراتر از یک کاپیتان که در حد یک کاپیتان معمولی انجام وظیفه کرده باشی؛جز اعتراض به داور. جز درگیری با بازیکنان حریف.

هنوز یادم نرفته بازی بسیار حساس و سرنوشت ساز ایران و کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی زمان کی روش، در ورزشگاه آزادی که از زمین بازی اخراج شدی؛ می توانستی اخراج نشوی اما شدی؛ به راحتی هرچه تمام تر،مثل آب خوردن.

یادم نرفته برای اولین بار شاید نزدیک 50 هزار تماشاگر در آزادی به خاطر آن اخراج بی موقعت به شدیدترین نحو ممکن به تو اعتراض کردند.

شاید فکر کنی می خواهم دق دلی بازی دیشب را سر تو خالی کنم. اگر اینطور باشد هم اشکالی دارد؟. تو به عنوان کاپیتان و بزرگتر تیم چه کردی؟

کاش لااقل در حد یک بازیکن و یک کاپیتان عادی بودی. اما چرا خطای اولت را آنگونه با عصبانیت انجام دادی و کارت اول را گرفتی؟

و بعدش هم و در حساس ترین شرایط بازی با خطایی که می توانستی انجام ندهی اخراج شدی؟ این چه وضعی است آقای مسعود شجاعی؟

این چه نوع کاپیتانی است؟ تمام تقصیرهای باخت دیروزمان گردن شما نیست اما بخش زیادی اش به شما بر می گردد.

کاش دیگر شما کاپیتان تیم ما نباشی. کاش زودتر به فکر خداحافظی از تیم ملی باشی. بابت همه این سالها از تو ممنونیم اما کاش کارت قرمز مردم را دیده باشی . کاش بروی و تیم ملی را بگذاری برای جوان ترها. کاش سابقه خودت  در تیم ملی را بیش از این خراب نکنی.کاش...

1717

کد خبر 1321325

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران ایران و عراق مسعود شجاعی کارلوس کی روش مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران انتخابی جام جهانی 2022 سهمیه بندی بنزین ایالات متحده آمریکا ترکیه مارک ویلموتس بازیگران سینما و تلویزیون ایران حسن روحانی خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۰۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظارات از خیبر بالاست/ بازیکن باید بداند کجا بازی می‌کند

ایسنا/لرستان سرمربی خیبر می‌گوید درست است که ما صدر جدول هستیم اما انتظارات بالاست ولی با کسب سه امتیاز باارزش از خوشه طلایی تثبیت شدیم.

رضا مهاجری در خصوص این بازی  که با پیروزی یک بر صفر خیبری‌ها به پایان رسید و صدرنشینی دوباره نماینده لرستان را به همراه داشت، گفت: خوشه طلایی هم تغییرات مثبتی داشت. تیم‌ها در این بازی‌ها تمام وجودشان را می‌گذارند که به حداقل امتیاز دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: در نیمه اول ما فشار آوردیم و خوشه طلایی کمی عقب‌تر بازی می‌کرد و بازی را بسته و دنبال این بود که با انتقال از دفاع به حمله خودش را صاحب موقعیت کند. در نیمه اول ۲-۳ موقعیت خوب داشتیم و استفاده کردیم اما روی ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم و کارمان راحت‌تر شد.

مهاجری افزود: کار خوب پیش می‌رفت و بازی را پیش‌بینی شده جلو می‌بردیم اما متاسفانه اخراج بازیکن و هدردادن موقعیت‌ها ما را تحت تاثیر قرار داد.

وی بیان کرد: از مهاجمی که آن گل را می‌زند، نزدن موقعیت تک به تک غیرقابل پذیرش است. بازیکن باید تمرکز بالایی داشته باشد و شاید اگر گل دوم را می‌زد، اصلا این اخراج اتفاق نمی‌افتاد و تیم تحت فشار قرار نمی‌گرفت.

سرمربی خیبر تصریح کرد: ما بعد از اخراج مقداری تحت فشار قرار گرفتیم اما دفاع و هافبک‌مان خیلی خوب کار کرد و توانستیم سه امتیاز باارزش خارج از خانه را به دست بیاوریم.

مهاجری همچنین در خصوص اخراج بازیکن خیبر گفت: من از صحنه دور بودم ولی اگر بازیکنم مقصر باشد، قطعا شدید با او برخورد می‌کنم. تعارف نداریم. اگر در آن ۲۰ دقیقه که ۱۰ نفره بودیم اتفاقی می‌افتاد، سرنوشت تیم تغییر می‌کرد.

وی تاکید کرد: بازیکن باید بداند چه لباسی پوشیده و کجا بازی می‌کند و در چه شرایطی است. قطعا اگر با بازبینی فیلم مشکلی باشد، به شدت برخورد می‌کنیم.

سرمربی خیبر در ادامه با بیان اینکه انتظارات بالاست،گفت: من به خوشه طلایی احترام می‌گذارم اما ما روی ۱-۰ صاحب موقعیت شدیم و باید این موقعیت‌ها را گل کنیم اما نمی‌کنیم و اخراجی می‌دهیم.

وی ادامه داد: اخراج هم به نظرم صحنه‌ای نبود که بگوییم تک به تک بود و فداکاری کرد و به نظر من خودخواهی بازیکن بود. البته من صحنه را ندیدم، باید ببینم تا درست تصمیم بگیرم. اخراج کار ما را سخت کرد و به همین دلیل بچه‌ها ناراحت بودند.

مهاجری یادآور شد: فوتبال به یک لحظه اشتباه بستگی دارد و اگر ما دو امتیاز را از دست می‌دادیم، در ادامه کارمان سخت می‌شد. وقتی بازیکنان تحت فشار هستند، شاید عصبانیت‌هایی ایجاد شود.

وی با تاکید دوباره بر اینکه انتظارات از خودمان و تیم‌مان بالاست، گفت: من الان درباره آقای عبدی صحبت نمی‌کنم که سوءتفاهم نشود، اما تمام تلاشش را می‌کند که بچه‌ها در آسایش و آرامش کامل کار کنند. درست است که ما صدر جدول هستیم اما انتظارات بالاست. امروز سه امتیاز باارزش گرفتیم و تثبیت شدیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتظارات از خیبر بالاست/ بازیکن باید بداند کجا بازی می‌کند
  • تیم ملی آرژانتین یک کاپیتان جدید دارد (عکس)
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • شرمنده‌ام که در کشورم علیه کاپیتان‌مان سوت می‌زنند!
  • استوری کاپیتان پرسپولیس بعد از اتمام فیفادی + عکس
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • فلسطین و برد روحیه‌بخش در مقدماتی جام جهانی
  • الگوبرداری از کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور کاپیتان تیم ملی برزیل در 23 سالگی!
  • تاریخ‌سازی وینیسیوس: جوان‌ترین کاپیتان تاریخ برزیل
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد