Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@02:24:32 GMT

کره شمالی: بایدن یک سگ هار رو به مرگ است

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۰۱۰۸

کره شمالی: بایدن یک سگ هار رو به مرگ است

به گزارش خبرگزاری رویترز، خبرگزاری کی.سی.ان.ای کره شمالی به تهمتی که جوزف بایدن، معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا به کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی زده بود، اشاره‌ای نکرد اما بایدن گفته که با یک "دیکتاتور قاتل" روبروست.

این خبرگزاری همچنین گزارش داد، معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا نشانه‌هایی از زوال عقل دارد و زمان آن رسیده تا از این زندگی خداحافظی کند: "این فرد جرات کرده تا عظمت و شرف رهبری کره شمالی را مورد تهمت قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آخرین تلاش یک سگ هار است که زندگی‌اش رو به مرگ است. سگ‌های هاری چون بایدن می‌توانند به افراد زیاد آسیب بزنند اگر به آنها اجازه داده شود تا به فعالیتشان ادامه دهند. آنها را باید تا سر حد مرگ با چوب زد پیش از آنکه خیلی دیر شود."

این در حالیست که کره شمالی به روابط فردی نزدیک بین کیم جونگ اون و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای حفاظت از روابط بین دو کشور، ارج و قرب نهاده است.

دو طرف برای بهبود روابط و پایان دادن به برنامه تسلیحات اتمی سه بار دیدار داشتند.

ترامپ از حملات رسانه‌های کره شمالی علیه بایدن که پیشتر صورت گرفته بود، حمایت کرده است. در مه، کره شمالی بایدن را به خاطر انتقاد از رهبری این کشور یک "ابله" توصیف کرده بود.

310311

کد خبر 1321339

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کره شمالی ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران انتخابی جام جهانی 2022 سهمیه بندی بنزین ایالات متحده آمریکا مارک ویلموتس ترکیه حسن روحانی خبرآنلاین انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجارستان: رهبری اروپا ضعیف شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «ویکتور اوربان» نخست وزیر مجارستان گفت که اتحادیه اروپا به رهبری جدید نیاز دارد، زیرا مقامات ارشد فعلی اتحادیه کاملاً ناموفق هستند.

نخست‌وزیر مجارستان گفت: اکنون ما رهبری در اتحادیه اروپا داریم که در برخی از پروژه‌های بزرگ که از سوی خودشان انتخاب شده‌اند، مانند مهاجرت، جنگ در اوکراین و سیاست تحریم‌ها شکست خورده اند.

اوربان گفت که رهبری فعلی اتحادیه اروپا باید کنار رود.

نخست وزیر مجارستان تاکید کرد که اروپا به رهبران جدید نیاز دارد.

نخست وزیر مجارستان چندی پیش از مردم کشورش خواست برای دفاع از حاکمیت این کشور به سمت مقر اتحادیه اروپا در بلژیک راهپیمایی کنند.

«ویکتور اوربان» نخست وزیر مجارستان اعلام کرد که به همراه حامیانش آماده است تا برای دفاع از حاکمیت این کشور در اتحادیه اروپا به سوی بروکسل راهپیمایی کند.

کد خبر 6081413

دیگر خبرها

  • انتقاد فرزند حمید نوری از بازگشت گشت ارشاد ؛ رهبری کی گفتند کاری که نتیجه عکس می دهد را انجام دهید؟!
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • فرزند حمید نوری از بازگشت گشت ارشاد انتقاد کرد: رهبری کی گفتند کاری که نتیجه عکس میدهد را انجام دهید؟!
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • مجارستان: رهبری اروپا ضعیف شده است
  • بازدید مقام آمریکایی از مرز بین دو کره و یک پیام برای چین و روسیه
  • اظهارنظر عجیب پیشکسوت پرسپولیس در مورد اوسمار
  • روابط ما با آمریکا به نقطه حساسی رسیده است
  • روابط با آمریکا به نقطه حساسی رسیده است
  • تأکید رییس‌جمهور چین بر توسعه روابط پکن و برلین