Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم آلمانی معتقد است زیر نظر یولیان ناگلزمن پیشرفت کرده است.

طرفداری- تیمو ورنر، مهاجم باشگاه لایپزیش معتقد است که گلزنی در بوندس لیگا آسان تر شده است زیرا تیم ها ترجیح می دهند فوتبالی هجومی به نمایش بگذارند.

به نقل از اشپورت 1، مهاجم آلمانی در ابتدای صحبت های خود گفت:

نمی توان در هر بازی گلزنی کرد مگر اینکه نام شما روبرت لواندوفسکی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی دو گل در برلین به ثمر رساندم، او نیز دو گل برابر دورتموند زد. از خودم پرسیدم او چه زمانی دست از گلزنی برخواهد داشت. روبرت به گروهی از بازیکنان مانند مسی و رونالدو تعلق دارد.

وی ادامه داد:

به نظر می رسد مهاجمان در بوندس لیگا گل های بیشتری می زنند. دلیلش این است سرعت بازی بیشتر شده و تیم های موقعیت های بیشتری خلق می کنند. در واقع تیم ها ترجیح می دهند به جای پیروزی 1-0، بازی را با نتیجه 4-3 ببرند. این موجب می شود مهاجمان بیشتر در موقعیت گلزنی قرار گیرند.

ورنر تصریح کرد:

ناگلزمن به من گفت که این گونه نیست مهاجمی باشم که در تیمش دور از دروازه حریف بازی کنم و بیشتر از من به عنوان یک شماره 9 کاذب بهره خواهد برد. این باعث افزایش انگیزه من برای پیشرفت شد. من این نقش را ایفا می کنم حتی زمانی که تیم مجبور شود دفاعی بازی کند. ناگلزمن به من کمک بسیاری می کند تا بتوانم از فضاها بیشتر بهره ببرم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۰۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورنر هرتسوگ صداپیشه انیمیشن بونگ جون‌هو می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، ورنر هرتسوگ به صداپیشگان انیمیشن بونگ جون‌هو که قرار است به صورت دستی تولید شود، پیوست. قرار است تولید این انیمیشن تابستان امسال شروع شود.

این اولین باری نیست که هرتسوگ صدای خاص خود را به یک پروژه انیمیشن وام می‌دهد. او پیش از این در قسمت‌هایی از «سیمپسون‌ها»، «باندوکز» و همچنین «ریک و مورتی» و «متالوکالیپس» صداپیشگی کرده است.

پیش از همه رسانه‌های کره‌ای گزارش داده بودند که پروژه بعدی کارگردان بونگ جون هو، یک فیلم انیمیشن درباره موجودات اعماق دریاست و تولید آن از نیمه دوم سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد.

این فیلم هنوز بدون عنوان قرار است گران‌ترین محصول تاریخ سینمای کره باشد و شایعه شده سونی پیکچرز قصد دارد برای اکران آن در سراسر جهان برنامه‌ریزی کند. گفته شده حدود ۵۲ میلیون دلار هزینه تولید آن خواهد بود.

داستان این فیلم که توسط بونگ کارگردانی خواهد شد، درباره رابطه بین حیات دریایی و انسان از جمله ماهی‌های اعماق دریاست. بونگ از سال ۲۰۱۸ روی فیلمنامه آن کار می‌کرد و آن را ژانویه ۲۰۲۱ تکمیل کرد. هیچ جزییات داستانی از این فیلم ارایه نشده و فیلمساز تاکید کرده که می‌خواهد داستان را مخفی نگه دارد.

بونگ قصد دارد نیمه اول سال ۲۰۲۴ را به رفت و آمد بین کره و آمریکا بگذراند. اکران فیلم آماده وی «میکی ۱۷» به تازگی به تعویق افتاد، اما ممکن است از فیلم‌های جشنواره کن امسال باشد.

این کارگردان مولفه کره‌ای که برای فیلم‌های تحسین‌شده‌ای مانند «برف‌روب»، «مادر»، «میزبان»، «خاطرات قتل» و «انگل» که برنده اسکار شد، شناخته می‌شود، قصد داشت پس از «میکی ۱۷» یک فیلم دیگر بسازد، اما سپس تصمیم گرفت ابتدا به پروژه انیمیشن خود بپردازد.

کد خبر 6080551

دیگر خبرها

  • موتور گلزنی مهاجم استقلال پس از ۱۱ هفته روشن شد
  • رودست به بایرن: ناگلزمان تا 2026 در آلمان
  • اولین جام ۱۲۰ سال بعد از تاسیس به سبک مارادونای فقید؛ چگونه لورکوزن با کنارزدن بایرن مونیخ فاتح بوندس لیگا شد؟
  • رسمی: ناگلزمان با تیم ملی آلمان تمدید کرد
  • سروش و خدابنده‌لو بالاخره کنار هم!
  • کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید
  • ژابی آلونسو: برای جشن زمان داریم، الان فقط لیگ اروپا
  • لورکوزن روی ستاره‌اش قیمتی نجومی گذاشت
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • ورنر هرتسوگ صداپیشه انیمیشن بونگ جون‌هو می‌شود