Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@08:25:41 GMT

خانوارهای مشمول طرح حمایت معیشتی شناسایی شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۰۱۶۹

به گزارش اکوفارس به نقل از مهر،  شب گذشته همزمان با اعلام شرکت ملی پالایش وپخش فرآورده های نفتی برای اصلاح قیمت و سهمیه بندی بنزین، رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت کمک معیشتی به ۱۸ میلیون خانوار خبر داد.

همچنین یکی از مسئولان سازمان برنامه در گفتگو با خبرنگار مهر، جزئیات پرداخت این کمک معیشتی را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گفته های وی، میزان پرداخت به خانوارهای تک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان خواهد بود.

قرار است ۱۸ میلیون خانوار مشمول طرح حمایتی دولت شوند و در این زمینه وزارت رفاه به عنوان تنها مرجع شناسایی خانوارهای مشمول دریافت حمایت معیشتی، جامعه هدف این طرح را شناسایی و در قالب آیین نامه‌ای به دولت ارسال کرده است.

وزارت رفاه با مکانیزم های موجود از جمله پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان خانوارهایی که می توانند از حمایت معیشتی دولت بهره مند شوند را شناسایی کرده است که پس از نهایی شدن در سازمان برنامه و بودجه طی روزهای آینده واریز خواهد شد.

بر اساس آنچه که رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده، اولین مرحله واریز طرح حمایت معیشتی حداکثر تا ۱۰ روز آینده انجام خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سوت مسابقات فوتبال خیابانی جام ایثار و مقاومت یادواره شهید علی آقابابایی به صدا در آمد. این دوره با هدف استعداد یابی مناطق کم برخوردار برگزار می‌شود.
مدیرکل شبکه‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) هم در این آیین گفت: از دو هزار و ۲۰ محله کم‌برخوردار شناسایی شده در کشور ۴۰۴محله سهم کمیته امداد است.
کوهساری در جریان برنامه اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مناطق کم برخوردار گفت: این اتفاق خوبی بود که اتخاذ شده در کنار حمایت‌های مادی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای مناطق کم برخوردار تدارک دیده شده است.
وی در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در مناطق کم برخوردار اظهارداشت:۱۱۵۰ تیم فوتبال محلات در ۴۰۴ محله داریم.
عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه این بازی‌ها گفت: این برنامه در راستای شناسایی استعداد‌های ورزشی استان و شکوفایی ورزش و نشاط برگزار می‌شود.
وی کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهمترین ره آورد و دستاورد برگزاری این برنامه‌ها عنوان کرد.
۱۸ تیم در این مسابقات با قضاوت داورانی از لیگ برتر فوتبال و فوتسال به رقابت می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • ضرورت حمایت نهادهای حاکمیتی و قضایی از اجرای صحیح قانون
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • بانک‌ها هم مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها می‌شوند؟
  • پیشنهاد مرکز پژوهش‌ها برای ساماندهی تعطیلات
  • خبر جدید سازمان هواپیمایی کشوری برای خرید و فروش هواپیماهای جت۷ نفره | چه کسانی می توانند جت‌ خصوصی بخرند؟
  • مادران دارای فرزند شیرخوار در استان بوشهر حمایت می‌شوند