Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@10:07:50 GMT

استفاده از ذغال برای گرم شدن ۵ نفر را مسموم کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۰۱۸۵

ساعت 24- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: بر اثر استفاده از ذغال در فضای بسته ۵ نفر با گاز مونوکسیدکربن در زرند مسموم شدند.

سید محمد صابری رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: استفاده از ذغال در فضای بسته در روستای سربنان از توابع زرند امروز صبح ساعت ۳ باعث مسمومیت ۵ نفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با انجام اقدامات درمانی تیم فوریت‌های پزشکی، افراد دچار مسمومیت در محل حادثه درمان سرپایی شدند.

صابری توصیه کرد: هرگز در فضای بسته و محدود که تهویه کافی و مناسب ندارد، نظیر اتاق، گاراژ و ... آتش روشن نکنید و همچنین از ذغال در فضای بسته و چادر مسافرتی نیز بهره برده نشود.

او با بیان اینکه اصولا وسایل بدون لوله خروجی گاز به هیچ وجه استاندارد نیستند، افزود: استفاده از وسایل گرمایشی بدون لوله خروجی گاز توصیه نمی‌شود.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان به رانندگان توصیه کرد: هرگز در فضای بسته پارکینگ، خودروی خود را روشن نگذارند و از روشن کردن گاز پیک نیک در اتاق وسیله نقلیه خود در زمان استراحت و خواب خودداری کنند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مسمومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غذای دریایی پیرلو و شاگردانش را مسموم کرد!

به گزارش "ورزش سه"، آندره آ پیرلو و بازیکنان سمپدوریا پس از ضیافت شام صرف ماهی قبل از دربی اسپتزیا، دچار مسمومیت غذایی شدند.

طبق گزارش روزنامه ایل سکولو، اعضای این تیم وعده ناهار را در یک رستوران مخصوص غذاهای دریایی، صرف کردند.

پیرلو در کنفرانس مطبوعاتی اعتراف کرد که او، چند تن از اعضای کادرفنی او و مهمتر از همه بازیکنان با مشکل شدید گوارشی دست و پنجه نرم می‌کنند.

فابیو دپائولی یکی از بازیکنانی بود که بسیار شدید درگیر این مشکل گوارشی شد و از روی نیمکت بازی را آغاز کرد. چند بازیکن حتی به دلیل علائمی که داشتند نتوانستند در استادیوم حضور داشته باشند، مانند جرارد یپس، دانیله گیلاردی، آنتونیو بارکا و آندره آ کونتی، که این روزنامه دلیل آن را وضعیت نامناسب توصیف کرده است.

سمپدوریا با این وجود که چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت موفق شد در این بازی حساس به تساوی بدون گل دست پیدا کند.

دیگر خبرها

  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • احتمال آلوده بودن ساچمه‌های حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • غذای دریایی پیرلو و شاگردانش را مسموم کرد!
  • ساچمه‌های آلوده در جلیقه‌های انفجاری کرمان | افشای ابعاد جدید جنایت تروریستی؛ دلیل عفونت بسیار شدید و عجیب مجروحان مشخص شد
  • انهدام تیم سقط جنین در کرمان
  • قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان
  • افشای ابعاد جدید از انفجار تروریستی کرمان
  • آشکارشدن ابعاد دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • زیرساخت‌های استان کرمان برای پذیرش بیماران خارجی ضعیف است
  • لزوم تعریف بسته‌های عملیاتی برای ادارات ایلام در حوزه سلامت