Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@23:08:38 GMT

بازتاب شکست تلخ ایران در اکیپ

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۰۲۱۴

بازتاب شکست تلخ ایران در اکیپ

نشریه معتبر اکیپ فرانسه به بازتاب شکست تلخ ایرانی در انتخابی جام جهانی قطر اشاره کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال عراق در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توانست با نتیجه دو بر یک ایران را شکست دهد. نشریه اکیپ فرانسه نوشت: مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی با تیم ملی فوتبال ایران به بحران رسیده است. تیم او در دومین بازی پیاپی خود در انتخابی جام جهانی نیز طعم شکست را چشید تا با دو امتیاز کمتر از بحرین در رده سوم قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این باخت به منزله قرار گرفتن ایران در یک بحران است. حالا ایران ۴ امتیاز از عراق صدرنشین گروه عقب افتاده است که از سال ۱۹۸۶ در جام جهانی حاضر نبوده است و فعلا صدرنشین گروه است. 

بیشتر بخوانید:

بیانی: ضربه اصلی را از خودی خوردیم

از جمله دیگر اتفاقات مهم می توان به شکست تیم ملی چین به سوریه اشاره کرد که باعث استعفای مارچلو لیپی از هدایت چینی ها شده است. 

جام جهانی ۲۰۲۲ برای اولین بار در خاورمیانه برگزار می شود و قطر میزبانی این رویداد را برعهده دارد و غیر از قطر که حضورش در این رقابت ها قطعی است، ۴ سهمیه مستقیم برای صعود به این رقابت ها به تیم های آسیایی تعلق گرفته است و یک تیم نیز راهی پلی آف می شود. 

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان اکیپ مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۰۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی امشب در دومین بازی نوروزی خود که در مرحله انتخابی جام جهانی برگزار می‌شود، مهمان ترکمنستان است. دیداری که شاید روی کاغذ برای تیم ملی سخت نباشد ولی به طور حتم قلعه‌نویی از همه ستاره‌های خود در این دیدار استفاده خواهد کرد.

علیرضا بیرانوند ستاره پرسپولیس و تیم ملی در بازی قبلی مقابل ترکمنستان موفق شد کلین‌شیت کرده و آمار خوب خودش در تیم ملی را بهتر کند.

بیرانوند در مجموع ۲۸ بازی در بازی‌های انتخابی جام جهانی درون دروازه تیم ملی انجام داده که در ۲۱ بازی موفق به ثبت کلین‌شیت شد. بیرانوند در این بازی‌ها تنها ۱۰ گل دریافت کرده و امشب می‌تواند دوباره با ثبت یک کلین‌شیت دیگر، آمار بهتری از خود ارائه دهد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ رویداد مهم ورزشی برای ایران سال ۱۴۰۲
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی
  • خلاصه بازی ترکمنستان ۰ - ۱ ایران + ویدئو
  • صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی
  • صعود خونین تیم‌ملی با برد تاریخی در عشق‌آباد! / فرار سه امتیازی از چمن مصنوعی و بازی خشن ترکمن‌ها
  • انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| ترکمنستان صفر ایران یک/ صعود تیم ملی به دور سوم با پیروزی در «شِبه آسفالت» عشق آباد+فیلم
  • مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۱
  • انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| برتری یک نیمه ای ایران مقابل ترکمنستان با گلزنی قائدی
  • مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۰
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!