Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، محمد پنجعلی، پیشکسوت پرسپولیس و مدیر آکادمی این باشگاه پیرامون وضعیت آکادمی عنوان کرد: خداراشکر وضعیت تیم‌های پایه خوب است، چون توانستیم بازیکن بگیریم و پارسال پنجره نقل و انتقالات بسته بود الان خوب است و تیم جوانان دوم است و امیدمان شرایطش خوب نبود  و الان چند بازی است که تیم روند خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کاپیتان پیشین پرسپولیس درباره وضعیت تیم و انتقادات فنی که می شود، مانند جابجایی بازیکنان اظهار داشت: الان ما سوم هستیم و فاصله‌ها خیلی نزدیک است. وظیفه ما حمایت از تیم است و اگر بخواهیم وارد یک سری مسائل فنی شویم اصلا قشنگ نیست. به عنوان یک پیشکسوت بیاییم بگویم چه کسی را بگذارید بهتر است و چه کسی را نگذارید. اصلا درست نیست. باید این اختیار را به کادر فنی بدهیم چون جوابگو کادرفنی است. اگر بخواهم خودم بگویم که بازیکن را کجا بگذارید درست نیست و هیچ جا چنین چیزی نیست.

 

پنجعلی عنوان کرد: الان خدا را شکر تیم خوب نتیجه می‌گیرد و کم و بیش کالدرون شناخت بیشتری نسب به بازیکنان  پیدا کرده است. ما باید حمایت کنیم و کادر فنی را همان طور که مردم هم دارند حمایت می‌کنند و با این حمایت مطمئن باشید شرایط تیم بهتر می‌‌شود.

 

او پیرامون پیش بینی اش از آینده تیم خاطر نشان کرد: کالدرون شناخت کافی از فوتبال و فرهنگ ما نداشت و به اضافه اینکه پارسال هم شرایط بدی پیدا کردیم اما حمایت مردم باعث شد که برانکو با اقتدار به کارش ادامه دهد و نتیجه‌اش را هم دیدیم، برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران می‌دیدم که تیم نتیجه نمی‌گیرد و مردم حمایت می‌کنند جواب داد و برانکو هم با خیال راحت برای تیم همه کار کرد.

  

پنجعلی درباره انتقادات به وضعیت دفاع پرسپولیس و اینکه حضور چه زوجی بهتر است نیز گفت: معتقدم در پرسپولیس و تیم ملی در وسط شجاع بماند بهتر است. تیم ملی هم به او نیاز دارد، چون اعتقاد دارم الان شجاع بهترین دفاع وسط ایران است و واقعا اعتقادم این است و خیلی از بچه‌های فنی می‌گویند و نباید او را از آنجا تکان دهیم. او قدرت فراوانی دارد و باهوش است و چند وقت یک بار گل هم می‌زند. من کار فنی کردم و مربی بودم و اصلا صلاح نمی‌دانم به نظر مربی و کادر فنی نظری وارد کنم.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پنجعلی ورزشی پرسپولیس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی

 حسینی گفت: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین، بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آنها انجام می‌شود

وی افزود: در این راستا در مدت اشاره شده ۴ هزار و ۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به ارزش ۱۶۵ میلیارد ریال بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با اشاره به اینکه این وسایل از تولیدات داخلی، که شامل کولر آبی، بخاری گازی، یخچال، آبگرمکن گازی، ماشین لباسشوئی و ... بوده است بیان کرد: رفع فقر و محرومیت‌زدایی، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است. 

 حسینی افزود: براساس نیازسنجی‌های انجام‌شده به منظور تامین نیاز‌های ضروری تمامی خانوار‌های تحت حمایت، ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی خیرین، برای هم افزایی کمک‌های مردمی و ظرفیت‌های موجود در سازمان‌ها و نهاد‌ها نیاز به توجه هر چه بیشتر مسئولان است تا بتوانیم پاسخگوی نیاز‌های ضروری اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • شاد، اما خسته!
  • شاد اما خسته
  • زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟
  • حدادی: عدد شش برای ما مقدس است!
  • مراکز نوآوری برای هم‌افزایی در ایجاد «مراکز هم‌آفرینی» حمایت می‌شوند
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید