Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنها خودروی جامانده در پارکینگ بزرگ اربعین مهران، به شهرداری مهران منتقل می‌شود. ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ پارکینگ بزرگ اربعین شهر مهران که تا یک‌ ماه پیش بیش از 50 هزار خودرو را در خود جای داده بود، امروز میزبان تنها یک خودروست، خودرویی که تا کنون مالک آن برای تحویل آن مراجعه نکرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدام جهادی موکب‌داران ایلامی در پذیرایی ‌از زائران اربعین الگوی تفکر جهادی استتجلیل مقام معظم رهبری از مردم شهرستان مهران به جهت خدمات رسانی اربعینتقدیر از مردم مهران برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی+ عکس

این خودروی جامانده در پارکینگ بزرگ اربعین مهران که در میان همسایگان 50 هزاری خود جا مانده، همچنان در انتطار مالک خود میهمان شهر مهران است.

حجت‌الله نصیری‌پور شهردار مهران در ارتباط با آخرین وضعیت این خودرو به جا مانده به خبرنگار تسنیم در ایلام گفت: تنها خودرو پارک‌شده در پارکینگ بزرگ اربعین به شهرداری مهران منتقل می‌شود.

شهردار مهران گفت: تا زمان مراجعه مالک از این خودرو نگهداری می‌شود.

انتهای پیام/861/ش

R7718/P1377/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۰۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: نتیجه ۳ بر صفر عالی است

سرمربی پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر صفر در فوتبال عالی است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اوسمار ویرا پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر گفت: می‌دانید بازی در آبادان چقدر سخت است. نتیجه 3 بر صفر در فوتبال عالی است و از عملکرد بازیکنانم واقعاً رضایت دارم.

وی در مورد صدرنشینی تیمش گفت: می‌دانیم که یک بازی بیشتر از رقیب‌مان انجام دادیم. کاری که ما باید انجام می‌دادیم بردن بازی بود و این کار را انجام دادیم.

صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم و جدول

سرمربی پرسپولیس در خصوص مصدومیت عالیشاه عنوان کرد: امید بازیکن خیلی مهمی برای ماست، خصوصاً در این زمان. امیدوارم مصدومیت دشواری نباشد ولی باید منتظر جواب MRI باشیم.

اوسمار در خصوص اینکه آیا پرسپولیس درخواستی برای استفاده از VAR در بازی‌های باقی مانده داشته است؟ گفت: VAR یک روش خوب در فوتبال است و کمک می‌کند ولی من در این لحظه از تصمیم باشگاه خبر ندارم و هر تصمیمی بگیرند از آن تبعیت می‌کنیم.

وی در خصوص مسابقات باقی مانده پرسپولیس در جام حذفی و لیگ اظهار داشت: همه بازی‌ها برای ما مهم هستند. جام حذفی هم خیلی مهم است، چون با یک بازی 90 دقیقه‌ای می‌توانیم به مرحله بعد برویم و به همین خاطر با تمام بازیکنان در زمین حاضر می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • اوسمار: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • ۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • احداث پارکینگ جدید در مهران
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق