Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@12:23:17 GMT

فردا، بارش برف در برخی مناطق ایران

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۰۲۹۳

فردا، بارش برف در برخی مناطق ایران

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به فعالیت سامانه بارشی در کشور از بارش باران در تهران خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان با بیان اینکه براساس تحلیل آخرین خروجی مدل‌ها و نقشه‌های هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده بارش باران در سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از شمال شرق کشور ادامه دارد، اظهار کرد: طی فردا (۲۵ آبان‌ ماه) بارش در سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز و بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب کشور رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی روز یکشنبه (۲۶ آبان‌ماه) نیز برای جنوب غرب و جنوب کشور رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و در دامنه‌های البرز، زاگرس و سواحل دریای خزر بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه بارش در این مناطق ادامه دارد و به مناطق مرکزی کشور نیز کشیده می‌شود، تصریح کرد: طی روز سه‌شنبه (۲۸ آبان‌ ماه) بارش در غرب سواحل و جنوب غرب تضعیف می شود اما به مناطقی از شرق و شمال شرق کشور نیز می‌رسد.

به گفته ضیاییان بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف است همچنین سواحل غربی دریای خزر از امروز دوشنبه (۲۴ تا ۲۶ آبان‌ماه) و مرکز و غرب خلیج فارس طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۲۶ و ۲۷ آبان‌ ماه) مواج است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۵ آبان‌ ماه) ابری، همراه با رگبار باران و گاهی وزش باد با حداقل دمای چهار و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی روز یکشنبه (۲۶ آبان‌ماه) نیز نیمه ابری و همراه با بارش پراکنده و حداقل دمای پنج و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانیتگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: رسول دانیال زاده قیمت بنزین حسن حیدری آنفولانزا غزه بولیوی اعتراضات کویت فردو خانه پدری آلودگی هوا هواشناسی پیش بینی وضع هوا سامانه بارشی بارش باران بارش برف کاهش دما رسول دانیال زاده قیمت بنزین حسن حیدری آنفولانزا غزه بولیوی اعتراضات کویت فردو خانه پدری آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۰۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و آبگرفتگی در معابر جاسک + فیلم

جنوب کشور جزء مناطقی است که آب و هوای گرم و خشک دارد و بارندگی در این مناطق بسیار کم است، اما این روز‌ها با ورود سامانه بارشی ساکنان مناطق جنوب کشور نیز از این رحمت الهی بی نصیب نماندند و میزبان باران بهاری شدند.

شهروند خبرنگار ما از بارش باران شدید در شهرستان جاسک خبر داد و آن را با ارسال فیلم به نمایش درآورد. بارش ها در این منطقه به قدری است که موجب آبگرفتگی در معابر شده است.

منبع: شهروند خبرنگار - هرمزگان

بیشتر بخوانید:

صدای آرامش بخش باران در دل طبیعت روستای چهارتکاب + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • جزئیات بارش باران بی سابقه در جنوب ایران
  • بارش‌های بی‌سابقه در این مناطق ایران +جزئیات
  • بارش‌های بی‌سابقه در مناطق جنوبی ایران
  • بارش‌های بی‌سابقه در مناطق جنوبی ایران+جزئیات
  • رکوردزنی بی‌سابقه بارش‌ها در جنوب کشور در طی نیم‌قرن اخیر!
  • هواشناسی: بارش‌های مناطق جنوب ایران در نیم قرن اخیر بی‌سابقه بود/ حتی از طوفان "گونو" هم بیشتر بارید
  • بارش‌های مناطق جنوبی رکورد نیم قرن اخیر را زد
  • بارش باران و آبگرفتگی در معابر جاسک + فیلم
  • تداوم بارش ها در کرمان؛ هوا سردتر می‌شود
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها