Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@16:53:34 GMT

سهمیه بندی بنزین در گیلان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۰۳۱۶

سهمیه بندی بنزین در گیلان آغاز شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، عباسی، مدیرعامل شرکت پخش فرآورد‌های نفتی گیلان گفت: از امروز بنزین سهمیه‌ای براساس نرخ مصوب شورای عالی امور اقتصادی کشور که به تصویب سران سه قوه رسیده با نرخ دولتی هر لیتر هزار و پانصد تومان توزیع میشود و بنزین آزاد هم به قیمت هر لیتر ۳ هزار تومان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با اشاره به اینکه سهمیه بندی تاثیر مطلوبی بر بهینه سازی مصرف سوخت دارد گفت: یارانه اختصاص یافته سوخت ۳ هزار و ۹۵۲ میلیارد ریال است که از محل حذف آن میشود خدمات فراوانی در زمینه‌های عمرانی ارائه کرد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان افزود: مصرف سوخت ماهانه استان گیلان از ۷۸میلیون لیتر سال ۹۴ به بیش از ۱۱۹ میلیون لیتر رسیده که این افزایش ۵۳ درصدی ناشی از مصرف بالای بنزین در استان است.

وی تاکید کرد: به منظور تسهیل بهتر در ارائه خدمات و تامین نیاز‌ها بیش از ۶۰ میلیون متر مکعب گاز مایع برای عرضه در۱۰۰ جایگاه CNG پیش بینی شده که میتواند بخش زیادی از نیاز‌های مصرف کنندگان را برطرف کند.

انتهای پیام/اص

بنزین هر لیتری ۱۵۰۰ تومان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنزین گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عادی توزیع سوخت در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مجتبی شکوری به خبرنگار صدا و سیما گفت: در پی عملیات غیور مردان سپاه پاسداران علیه اسرائیل و تلاش رسانه‌های معاند مبنی بر انتشار اخبار کذب کمبود بنزین در گیلان، گروه بازرسان این شرکت با بازرسی از جایگاه‌های عرضه سوخت در استان، شاهد ترافیک یک ساعته خودرو‌های شهروندان در جایگاه‌ها برای سوختگیری بودند که پس از آن شرایط به وضعیت عادی بازگشت.

وی با اشاره به بررسی میزان سوخت در گیلان در شرایط فعلی، اعلام کرد: سوخت به اندازه کافی در جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی و انبار‌های سوخت استان موجود است و هیچ گونه کمبودی وجود ندارد.

مدیر شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی گیلان گفت: ۱۲۹ جایگاه عرضه سوخت مایع شامل بنزین و نفتگاز در استان فعالیت می‌کند و خودرو‌های گازسوز هم می‌توانند سوخت سی ان جی را در ۱۰۰ جایگاه استان دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • صرفه جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتر بنزین در ایلام
  • خداحافظی با حمل و نقل ارزان و راحت با اسنپ و تپسی
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟ / واردات لیتری ۶۰هزارتومان، فروش ۳هزارتومان
  • تعطیلات عید فطر مصرف بنزین در خراسان رضوی را افزایش داد
  • تعطیلات عید فطر مصرف بنزین در خراسان رضوی را ۲ درصد افزایش داد
  • افزایش ۴۰ درصدی مصرف بنزین در ۳ سال گذشته
  • وضعیت عادی توزیع سوخت در گیلان
  • صرفه جویی ۱۰۷ میلیون لیتر بنزین با مصرف سی ان جی در خراسان شمالی
  • افزایش40 درصدی مصرف بنزین در 3 سال گذشته/ مصرف به ۱.۴ لیتر در روز بر نفر رسیده است