Web Analytics Made Easy - Statcounter

دالاس در کمتر از یک هفته برای بار دوم مقابل نیویورک نیکس شکست خورد.

طرفداری- از سری رقابت های بسکتبال NBA، تیم های نیویورک نیکس و دالاس موریکس به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 106-103 به سود نیکس به پایان رسید. 

کوارتر نخست این دیدار را نیویورک بهتر آغاز کرد و با نتیجه 8-2 از دالاس پیش افتاد. در نهایت این کوارتر با نتیجه 27-23 به سود نیویورک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد درخشان لوکا دانچیچ در زمین دالاس با درخشش جولیوس رندل خنثی شد. این امر باعث شد تا کوارتر دوم هم با نتیجه 30-31 به سود نیویورک به پایان برسد.

در کوارتر سوم این دیدار، دالاس با درخشش پورزینگیس و دانچیچ موفق شد بازی را برگرداند و با نتیجه 34-29 پیروز شود. در نهایت این دیدار در کوارتر پایانی با برتری 19-16 نیویورک و پیروزی این تیم همراه بود.

لوکا دانچیچ کوفق به کسب 31 امتیاز، 11 ریباند و 10 پاس منجر به گل شد. مارکوس موریس هم برای نیویورک نیکس 20 امتیازز کسب کرد.

آمار بازی تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست بلاک توپ ربایی ترن اور نیویورک نیکس 44.7% 43.3% 81.8% 53 20 2 11 8 دالاس موریکس 42.9% 22.2% 84.2% 44 21 7 15 6

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال بود که ژاوی اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل از این تیم جدا شود و هر نتیجه‌ای هم که در طول این مدت گرفته باشد باعث منصرف شدنش از این تصمیم نخواهد شد.

شایعات بسیاری درباره جست‌وجوی بارسا برای انتخاب جانشین این مربی جوان به گوش می‌رسید اما در چند هفته اخیر رسانه‌های نزدیک به این باشگاه اعلام کرده بودند که خوان لاپورتا در تلاش است تا سرمربی تیمش را راضی کند که فصل آینده هم در بارسا بماند.

گفته می‌شد که سرنوشت ژاوی و ادامه حضورش روی نیمکت بارسا به نتیجه دیدار برابر رئال مادرید بستگی دارد اما دیروزروزنامه موندو دیپورتیوو خبر داد که او آماده است تا از تصمیمش برای ترک بارسا عقب نشینی کند و این موضوع را به اطلاع مدیران این باشگاه هم رسانده است.

در همین رابطه امروز تونی فریکسا، سخنگوی سابق بارسلونا، که سه سال پیش نامزد ریاست باشگاه نیز شده بود، به مارکا گفت :«ببینید، به نظر می رسد ژاوی قصد ماندن دارد ولی این کار دیگر کمی سخت و پیچیده شده است. اینکه نظر او نسبت به چند ماه پیش تغییر کرده، به خاطر نتایج فصل بارسلوناست. ژاوی تصور می کرد خبر استعفایش باعث کاهش فشارها و موفقیت تیم در پایان فصل می شود ولی  در عمل بارسا به جامی دست پیدا نخواهد کرد. ژاوی نمی خواهد مثل یک بازنده بارسا را ترک کند. او نشستی با لاپورتا خواهد داشت و برای ماندن شرط و شروط مهمی نیز دارد. معتقدم همین شروط باعث خواهند شد ماندنی شدن او دشوار شود.»

دیگر خبرها

  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • لیگ NBA| مینه‌سوتا، ایندیانا و دالاس پیروز شدند
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت‌اللهی + فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم
  • شهرداری گرگان به یک قدمی فینال رسید