Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندارقم گفت: حمایت از ورزشکاران و قهرمانان قمی به لحاظ تبعات فرهنگی و اجتماعی که دارد افتخار بزرگی است، به همین علت برای مسئولان این استان یک اولویت می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست درآیین تجلیل از افتخار آفرینان تاریخ ورزش قم درسالن اجتماعات فرهنگسرای جوان قم اظهار داشت: خوشبختانه این عزم هم درمسئولان و هم در نمایندگان قم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر شناسایی استعدادهای ورزشی قم بیان داشت: اداره کل ورزش و جوانان باید مدیریت استعداد کند چرا که در این استان استعدادهای نهفته بسیاری داریم.

استاندار قم همچنین کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توسط علیرضا نجاتی کشتی گیر اهل قم را تبریک گفت و افزود: نجاتی و امثال آن نمونه‌هایی از این استعدادها هستند، که درصورت شناسایی، جذب، پرورش و نگهداری می‌توانند در عرصه‌ها و صحنه های مختلف افتخار آفرین باشند.

سرمست با بیان اینکه قم در عرصه‌های مختلف افتخار آفرینان زیادی داشته ولی کسب افتخار و موفقیت در ورزش حائز اهمیت می‌باشد، یادآور شد: ورزش زمینه ای برای شکوفایی و پرورش استعدادها است، و می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی پیش‌گیری، نشاط اجتماعی را افزایش و درکل یک فضای سالم و با نشاطی را برای نسل جوان فراهم نماید.

استاندار قم گفت: نشاط سیاسی و اجتماعی برای جامعه یک ضرورت و پشتوانه توسعه همه جانبه و پایدار است.

وی ادامه داد: این توسعه به بار نمی‌نشیند مگر اینکه با یک روحیه تعامل و همدلی و وحدت، داشته‌ها و سرمایه های خود را ارزش بدهیم و به دیده یک سرمایه نگاه کنیم.

سرمست یادآور شد: قهرمانان ورزشی ما علاوه بر ورزش، قهرمان اخلاق و جوانمردی نیز هستند و این برای جوانان یک توفیق است که که رسم پهلوانی را در کنار افتخارهای تاریخی و همچنین سطح ملی و بین المللی خود رقم بزنند.

استاندار قم همچنین گفت: هرکس که درپیروزی استان در کسب سهمیه المپیک سهمی داشته از جمله فعالان اقتصادی که به رشد استعدادهای ورزشکاران کمک می کنند، شایسته تقدیر است.

وی بیان کرد:‌ برای موفقیت درعرصه های مختلف به دور اندیشی، اراده و انگیزه ای که بتواند ما را به قله های رفیع پیروزی برساند، نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: انتصاب مدیر یک سمن قمی به عنوان مسئول پژوهشکده ادبیات تحلیلی-تطبیقی اسراء شعبه استان قم قدردانی سمن های استان قم از مدیرکل ورزش و جوانان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قم المپیک رشد فرهنگی و اجتماعی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۰۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدگاه ورزشکاران نخبه و کاپیتان‌های ورزش در مورد عملیات وعده صادق

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ورزشکاران نخبه و کاپیتان‌های رشته‌های مختلف ورزشی امروز ضمن دیدار با وزیر ورزش و جوانان مهر تاییدی برای پاسخ نیرو‌های مسلح به اقدامات متجاوزانه صهیونیست‌ها زدند.   صهیونیست ها بهترین پاسخ را دریافت کردند میر هاشم حسینی در پایان دیدار رو در رو با وزیر ورزش و جوانان در مورد عملیات وعده صادق گفت: ما در مورد رژیم صهیونیستی صبر کردیم و نشان دادیم که صلح طلب هستیم، اما رفتار‌های رژیم صهیونیستی و تجاوز‌های این رژیم باید پاسخ داده می شد که نیرو‌های مسلح با بهترین راه، پاسخ آنها را دادند. قهرمان تکواندو کشورمان در مورد دیدار با وزیر ورزش و جوانان گفت: در این دیدار مسائل اخلاق در ورزش مطرح شد که از مهمترین‌ها برای یک ورزشکار است و هدف وزارت هم از برگزاری جلسه تاکید بر اهمیت این موضوع بود.

هرکسی به خاک ایران تجاوز کند پاسخ می گیرد فاطمه هداوند ملی پوش دوچرخه سواری سرعت نیز در مورد پاسخ به رژیم صهیونیستی گفت: هر کسی به خاک ایران تجاوز کند جواب می‌گیرد و ما هم در پی گستاخی اصهیونیست ها پاسخ آنها را محکم دادیم. وی در مورد اهمیت اخلاق مداری ورزشکاران گفت: اخلاق در ورزش حرفه‌ای اهمیت بالایی دارد و وزارت ورزش با برگزار این جلسه اهمیت آنرا بازگو کرد و اردوی دو روزه‌ای هم در قشم برگزار می‌شود که می‌تواند ورزشکاران را در نزدیکی به الگو‌های اخلاقی کمک کند.
وعده صادق پاسخ محکمی به صهیونیست ها بود  مجید رحیمیان ملی پوش بسکتبال کشورمان نیز گفت: عملیات وعده صادق جوابی بود که ما باید به صهیونیست‌ها می‌دادیم آنها به خاک ایران تجاوز کردند و پاسخ محکمی هم دریافت کردند. وی در مورد اخلاق ورزشکاران گفت: ­اخلاق به اعتقاد من در ورزش حرفه‌ای مسئله مهمی است و باید توجه ویژه‌ای داشته باشیم. بسکتبال یکی از رشته‌هایی است که از سطح بالای فرهنگی و اخلاقی برخوردارند و بحث‌های حرفه‌ای و اخلاقی را کنار هم دارند. ما ورزشکاران سعی می‌کنیم برای کوچکتر‌ها الگو باشیم و رفتار خوب را به آنها نشان بدهیم تا اهمیت این موضوع را درک کنند.

صهیونیست ها بدانند یکی بزنند ۱۰ تا خواهند خورد محمد رضا عفتی عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان در مورد عملیات وعده صادق گفت: این عملیات پاسخی بود برای صهیونیست‌ها و اینکه از این به بعد بدانند اگر یکی بزنند ۱۰ تا خواهند خورد. وی در مورد اخلاق مداری در ورزش گفت: اخلاق با حرف زدن نیست باید در عمل اخلاق مداری را نشان داد و اخلاق در ذات ایرانی‌ها نقش بسته است.

امیدوارم ایران همیشه روبروی جنایتکاران بایستد شهلا محمودی ملی پوش دو و میدانی کشورمان در مورد عملیات وعده صادق گفت: حمله وحشیانه به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق باعث شد که پاسخ محکمی به صهیونیست‌ها بدهیم و امیدوارم ایران همیشه سربلند باشد و روبروی جنایتکاران بایستد.

حمله کوبنده سپاه به رژیم کودک کش جواب قانع کننده ای بود هاشمیه متقیان عضو تیم ملی پارا دوومیدانی در مورد عملیات وعده صادق گفت: اتفاقات اخیری که در غزه افتاد دل تمام ورزشکاران را به درد آورد و در مقابل حمله کوبنده سپاه پاسداران به رژیم کودک کش و ظالم اسرائیل جوابی قانع کننده بود که این اتفاق را به مردم شریف ایران و مقام معظم رهبری تبریک می‌گویم.

دیگر خبرها

  • دیدگاه ورزشکاران نخبه و کاپیتان‌های ورزش در مورد عملیات وعده صادق
  • وزیر ورزش و جوانان گفت: حجاب ورزشکاران نشان دهنده اقتدار فرهنگی ایران است
  • وزیر ورزش: اجرایی شدن وعده صادق را تبریک می‌گویم/ ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند+ فیلم
  • کیومرث هاشمی: ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند
  • ورزش ایران علیه صهیونیست‌ها
  • چرا قهرمان‌های المپیک هم به رسول خادم حسادت می‌کنند؟
  • جام صفوی ورزش استان اردبیل را متحول می‌کند
  • کیومرث هاشمی: استعدادهای برتر بورسیه می‌شوند
  • هاشمی: استعدادهای برتر ورزش بورسیه می‌شوند
  • کیومرث هاشمی: استعدادهای برتر ورزش بورسیه می‌شوند