Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@12:45:16 GMT

همام طارق: بازی مقابل ایران، بازی مرگ و زندگی بود

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۰۵۶۶

به گزارش ایلنا، همام طارق، بازیکن سابق تیم استقلال تهران، درخصوص رویارویی با تیم ملی فوتبال ایران در هفته چهارم مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 اظهار داشت: در هر لحظه در بازی، عکس‌های شهدای عراق(اشاره به کشته شدگان درگیری‌های داخلی عراق) در مقابل من بود و نه از چشم و ذهنم نمی‌گذشت.

او ادامه داد: من با تمام وجودم جنگیدم و من و همه بازیکنان به عنوان یک بازی مرگ و زندگی به این مسابقه نگاه کردیم تا بتوانیم در آن برنده شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارق در پایان از هواداران تیمش قدردانی کرد و افزود: ما از هواداران عراقی که برای پیروزی در تیم ملی حمایت کردند تشکر می‌کنیم.

تیم ملی فوتبال عراق با شکست ایران در پایان دور رفت مرحله مقدماتی جام جهانی و انتخابی جام ملت‌های 2023 با 10 امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه C ایستاده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال عراق طارق همام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد

مربی ذوب‌آهن گفت: مقابل تراکتور انسجام خوبی داشتیم و برنده شدیم، اما کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر از نیم‌فصل اول بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم صادقی شامگاه امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم فروردین_ در کنفرانس‌خبری قبل از تقابل تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر و شهرآورد اصفهان اظهار کرد: همیشه برای اینکه یک روند خوب را حفظ کنید کار سختی دارید و با انگیزه فراوان بازیکنان تلاش می‌کنیم با بچه‌هایی که در اختیار کادرفنی هستند در مصاف سخت با سپاهان، به تیم‌مان و تک‌تک بازیکنان ایمان داریم و می‌توانیم کیفیت فوتبالی‌مان را نشان دهیم و همچنین امیدوارم یک بازی جذاب را تماشا کنیم.

وی افزود: برای همه بازی‌ها به‌طور جداگانه برنامه داریم و چند هفته‌ای که نتایج خوبی نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم و موقعیت‌های فراوان‌مان گل نشدند. مقابل تراکتور انسجام خوبی داشتیم و برنده شدیم، اما کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر از نیم‌فصل اول بود، اما فرصت‌های‌مان گل نمی‌شد و امیدوارم مقابل سپاهان فوتبال خوبی ارائه کنیم و برنده شویم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان کرد: همه بازیکنان‌مان را در اختیار داریم، اگرچه چهار بازیکن‌مان مصدومیت طولانی‌مدت دارند اما سایر بچه‌ها آماده بازی هستند. بازی فردا در زمین سپاهان است و امیدوارم هرکسی که تماشاگر بازی می‌شود لذت ببرد. با اینکه مقابل سپاهان میهمان هستیم بازی در شهر خودمان است و امیدوارم هواداران ذوب‌آهن به ورزشگاه بیایند و ذوب‌آهن را حمایت کنند.

کد خبر 745257

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • راه یابی ۵ ملی‌پوش تیراندازی کشورمان به مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت
  • رکوردشکنی نجمه خدمتی در تفنگ ۵۰ متر
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد